Din stirea asta inteleg  ca o sa avem port in Berceni. Asa incat daca vreti pesti proaspeti cred ca ne putem duce acolo sa ii luam nu? Si de asemenea o sa avem si marinari acolo nu? 🙂

Din ideile mirobolante ale tarii romane, la fel cum se intampla si cu metroul din Drumul Taberei pana in Pantelimon ce se opreste la Universitate.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

12 Responses

  1. eumisnicu

    La cite spagi or sa se dea si sa se ia, o sa avem porturi imediat. Nu este rau sa avem dar cu ce costuri dom-le, ca m-am saturat de Bechtel si de alte autostrazi preamarite ca fiind salvarea Romaniei de la saracie. Hai sa fim seriosi un minut si sa ne gindim cum suntem manipulati de nenorocitii astia. Nemtii s-au chinuit zeci de ani sa faca ce au, in conditiile date. Si noi vrem acum. Ha ha ha ha .

    Reply
  2. Solitarul

    Astia sunt sclerozati mintal, ei nu sunt in stare sa refaca canalele de irigatii, dar sa mai construiasca alte 2 porturi. De unde bani, sau este un nou “tun”, pentru imbuibatii tranzitiei? Mi-e sila !

    Reply
  3. Combo

    NU e o idee chiar asa proasta. Avand in vedere ca Bucuresti produce 30 % din PIB-ul Romaniei si ca transportul naval este cam jumatate ca pret fata de orice altfel de transport, si ca costurile cu transportul sunt sa zicem 3% din costul de productie, si ca jumatate din transporturi se vor face pe apa, rezulta un profit de 0.75% din PIB. Cea ce nu e rau de loc.

    Reply
  4. ipo

    Da, si cand o sa fie doua porturi in Bucuresti o sa ne doara la basca de transportul naval. Pentru ca o sa ne ducem curu’ cu farfuria zburatoare…

    Reply
  5. SGO

    sau acea autostrada mult “mediatizata”, sau metrou pana la Otopeni…. sau un al doilea inel de centura (bucuresti)

    Eh, ce mai aburiceala mai circula!

    Reply
  6. Adrian O.

    Poate mutam Canalul Panama la noi, o sa fie un sistem de ecluze ultraperformant, un sistem care va permite trecerea barjelor de XXX tone, apoi…m-am trezit. Bine v-am gasit. Ce vis am avut… 🙂

    Reply
  7. Haotik

    Sunt aproape sigur ca autostrada se va termina exact in port. Asa cum pe DN1 ajungi la un semafor unde intorc acutobuzele, la pitesti dupa autostrada intr-o bariera de cale ferata, si autostrada asta noua se va termina direct in port, adica in apa, ca sa nu mai ai probleme de genu.

    Super tare, vand loganul si vin cu barca pe prahova la munca… cam naspa la intoarcere ca e cam mult de dat la vasle.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.