Romanii sunt obisnuiti sa isi faca munca numai impinsi de la spate. Asa au fost invatati sub asuprirea otomana, asa au fost invatati sa faca sub comunism, asa trebuie invatati sa faca si in continuare. Pentru ca putem sa ne uitam iarasi in istorie, atunci cand romanii au lasat-o la rece nu s-a mai dezvoltat tara asta, din contra, au distrus tot ce se construise inainte. De asta n-a rezistat nici o cladire interbelica pana la comunism, pentru ca erau construite la inceputul secolului si n-au fost intretinute. De asta nu va rezista nici ce am facut noi in comunism pana in 10 ani, pentru ca nimic nu mai e intretinut.

132

Ieri muncitorii ce reparau pavajul din piata Charles de Gaulle lucrau cu politistul in spate, care statea sa ii verifice ca ei chiar lucreaza nu ca blocheaza intersectia asa sa se simta bine.

Intr-o tara civilizata chestia asta se numea amenda pentru firma constructoare, ca nu si-a desfasurat treaba noaptea, ca n-a luat masuri de deviere a circulatiei, ca a blocat un drum public. Dar nu suntem o tara civilizata.

Pentru cei care in continuare se intreaba de ce nu dispare pavajul de pe Aviatorilor si Perzan: este monument istoric protejat de Unesco.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

8 Responses

  1. Cristian

    > Intr-o tara civilizata chestia asta se numea amenda pentru firma constructoare, ca nu si-a desfasurat treaba noaptea, ca n-a luat masuri de deviere a circulatiei, ca a blocat un drum public. Dar nu suntem o tara civilizata.

    Mai lasa textele de genul asta ca asa ceva se poate intampla oriunde, inclusiv pe meleaguri mai vestice.

    Reply
    • Cristian

      Mi-aduc si-acum aminte ce “dizastru” era in centrul Dublinului cand lucrau aia la strada. Sau cum trenurile din Italia au obiceiul de a intarzia. Sau de mizeria din Los Angeles. Sau de problemele care apar in unele tari europene cand sunt si la ei inundatii. Marea diferenta intre noi si aia din strainatate e ca ei sunt mai subtili. Tu chiar crezi ca acolo curge lapte si miere?

      Reply
  2. SingurEu

    Asa ca eu te invat de bine, trai-ti-ar blogu’, faima si articolele de cacat precum cel de fata!
    1) Politistul DE LA CIRCULATIE nu are competenta materiala sa-i supravegheze pe muncitori. Politistul, in general, face parte din sfera dreptului public, cu atributii bine definite. Politistul DE LA CIRCULATIE nu ii impinge de la spate pe Dorel si gasca, nu se ia de mine c-am chiulit de la serviciu, nu da amenda baietilor din fata blocului care fluiera dupa pizde.
    2) Ba, voi astia ,,din top”, mai puneti mana pe o carte, pe ceva. Si nu ma refer la cacaturi colorate si moderne/mondene. Ca blogosfera v-a tampit de tot. Daca esti in primii nu stiu cati pula mea in zelist nu esti automat destept. De fapt, sunteti chiar cretini. N-o zic cu rautate. O zic obiectiv. Eu am citit vreo 20 de pagini inainte de a scrie un anumit articol de pe blogul meu. Tu cata legislatie ai citit pentru articolul asta? (Zero, de exemplu, dupa muie, cred ca oboseste daca se uita pe 20 de pagini de poze…)
    3) Tine-o tot asa, frate! Ejti cel mai tare!!!

    Reply
  3. liviu amza (nadie)

    piticule trebuie sa recunoastem ca sint unele lucruri depasite de tehnica.nu mai fac fata productiei.sint mari si ineficiente.energoface cum se zice.consuma mai mult decit produc asa ca trebuiesc darimare taiate etc. iar pe locul lor trebuiesc CONSTRUITE CELE NOI.

    Reply
  4. traficantul

    Pavajul de piatra cubica este mai bun decat asfaltul – vara nu dogoreste si are durata de viata de zeci de ori mai mare ca a asfaltului. Gandeste-te de cand e acolo fara reparatii majore.

    Cea mai buna solutie ar fi sa se refaca cu tehnologii moderne, cu o fundatie solida. Ar tine inca 150 de ani fara probleme si mai si arata bine.

    Si faptul ca e monument unesco e un lucru foarte bun – s-ar putea repara pe bani europeni.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.