Daca acum noua ani te gandeai ca Romania nu are nevoie de un Media Galaxy, acum lucrurile sunt putin diferite. Daca iesi pe afara, vezi tot soiul de magazine de profil electronic, care iti ofera de toate. De la televizoare, la fiare de calcat, dar si  sfaturile pentru a folosi aceste electronice. Si aveam nevoie de un magazin care nu te pacalea sa cumperi un anume tip de produs, ci sa iti raspunda la intrebari si sa te faca sa cumperi ceea ce ai nevoie pentru casa ta.

Am vazut destul de multi oameni care se duc in Media Galaxy si cer sfaturi. Intreaba ce fel de televizor e asta, la ce foloseste, care sunt functiile lui, invata sa il foloseasca si sa cunoasca functiile televizorului inainte de a-l cumpara. Sau orice alt electrocasnic. Iar specialistii din magazine le raspund si ii invata. Pentru ca logica e simpla. Vine omul sa cumpere un televizor, intelege despre ce e vorba, iar pe langa el va mai cumpara in viitor un sistem de sunet, un home cinema, un frigider, o masina de spalat, un aragaz electric sau orice altceva are nevoie in casa sau i se pare folositor. Si asta pentru un simplu motiv, a primit un sfat bun de la un om din magazinul respectiv. Si vad ca magazinele de electrocasnice sunt cam singurele locuri unde oamenii invata ce este tehnologia, cum se dezvolta aceasta si la ce ii poate ajuta. Pentru ca altfel presa sau internetul sunt prea slabe in informatii pe intelesul tuturor.

Media Galaxy e prezent in Romania de noua ani de zile cu acest tip de magazine, unde nu te duci sa iei de pe raft un produs oarecare. Te poti duce acolo intreba, intelege si invata ce ai nevoie pentru casa ta. Si nu sunt multe magazine care sa faca lucrul acesta aici. Si pentru a sarbatori, Media Galaxy vine azi cu o reducere de 20% pentru toate produsele lor de pe site-ul mediagalaxy.ro sau din toata reteaua de magazine.

Eu vreau sa aud de la voi povestile de succes in care oamenii din magazin v-au explicat ce trebuie sa va luati, in ce conditii, cum si unde. Mai ales ce sfaturi ati primit din aceste magazine. Pana si eu am pus intrebari, pentru ca le stiu eu pe toate, dar nu am stat sa aflu toate povestile oricarui produs. Asa mi-am cumparat spre exemplu televizorul sau masina de spalat.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

14 Responses

  1. NetuLiber

    eu as vrea ca sa spuneti totul pana la capat. cum ca pretul produselor au crescut cu 1-2 mil inainte de promotie si cum ca reducerea aia nu e fizica si imediata ci este oferita pe un voucher ce tb folosit tot la ei in magazin in decurs de o luna.

    Reply
  2. dorinelro

    Cred ca oamenii din magazin au fost invinsi de review-urile de pe net. Media Galaxy e bun totusi pentru cei care vor sa vada anumite produse in actiune, inainte de a le comanda.

    Reply
      • Arthur

        Am mai mare incredere in 200 de review-uri pertinente decat intr-unul al unui vanzator care are target pe LED 3D Samsung sau pe un tel iPhone 4S…

  3. dragos

    “Am vazut destul de multi oameni care se duc in Media Galaxy si cer sfaturi” dupa care intra pe un agregator de preturi si cumpara la cel mai bun pret.

    Reply
  4. Marius

    De ce mă iau drept fraier cei de la Altex?
    Fireste, pentru că pot.
    Defectul e din vina clientului ? Si eu imi voi face un scop din a demonstra
    cum isi bat ei joc de noi pe banii nostri. Îmi pare inspaimantator de necivilizat
    ce se intampla in tara asta, unde clientul nu doar ca nu e stapanul nostru, dar
    este luat de fix prostu’ satului. Consider deci ca e de datoria mea sa vin
    cu acest mesaj pe aceasta retea Daca e sa facem show, atunci sa il transformam
    in campanie. Nu stiu dacă le pasă, dar mă pot strădui să aflu. O iau cu inceputul
    si incerc sa nu ma lungesc. În luna Octombrie a anului curent, mai exact in
    data de 28.10.2015, am cumpărat un TV PANASONIC de la societatea Altex. Este dealtfel
    singura data cand ma lovesc de o asemenea situatie, achizitionand in timp mai multe
    produse insa de data aceasta constat cu regret ca ghinionul s-a afisat si in pragul
    usii mele. După 22 de zile, perioada in care am fost diagnosticat cu hernie de disc
    si urmand internare spitaliceasca, tratamente, consultatii samd, revenind la domiciliu,
    decid sa desfac produsul achizitionat si sa ma bucur de alegerea facuta. Gandeam ca
    destul am suferit cu boala si daca tot sunt in repaos medical pentru o perioada indelungata,
    macar produsul sa-mi mai aline din suferinta. Nu pot si nu stiu cum sa explic starea
    pe care am simtit-o in momentul despachetarii tv-ului si constatand ca prezinta
    o imensa spartura a ecranului (display-ului), pur si simplu nu am avut reactie, mut, socat…
    La o asemenea situatie, tot ce am mai putut face, a fost sa incerc sa contactez serviciul
    relatii clienti, sa trimit mail-uri prin formularele specifice in astfel de cazuri,
    ceva care sa duca la o solutionare amiabila. Desi nu ma asteptam
    sa trec prin nenumarate obstacole si sa fiu refuzat categoric de orice dialog si
    explicatii a situatiei, am tot sperat ca voi gasi intr-un final, o sansa de rezolvare,
    o urma de omenie si bun simt, insa zadarnic. Refuzul acesta categoric in a gasi o soluie,
    m-a facut sa vin cu acest mesaj. Stiu că în certificatul de garantie cat si pe site,
    scrie negru pe alb că dacă aparatul prezinta urme de folosinta sau socuri mecanice,
    nu intra in discutie serrvice-ul sau inlocuirea, insa care este vina mea, unde am gresit
    in toata aceasta situatie ? Stiam doar faptul ca in termen de 31 de zile pot renunta
    sau cere schimbarea lui, desi nu asta imi era intentia, a fost doar ghinionul de a fi
    coincis cu perioada bolii, interenarea si restul investigatiilor. care a dus
    la desfacerea produsului mai tarziu de 48 h insa in termen de 31 de zile.
    Am solicitat schimbarea lui si mi s-a dat doar o palma usturatoare “nici vorba de asa ceva”.
    Incercati sa va puneti cateva secunde in postura unui neputincios ce primeste
    prin nevinovatia sa tot ce nu si-ar inchipui. După cum era normal, m-am adresat si celor
    de la ANPC. Statul zice că am dreptate să cer înlocuirea aparatului sau banii înapoi.
    Si mai zice că trebuie să fiu de acord ca aparatul să meargă la service, pentru expertiză,
    să vază domnii dacă nu cumva a fost busit pe scări sau asa ceva desi nu eu am fost transportatorul.
    Am fost de acord si cu asta. Vă spun sincer, că mă simt batjocorit pe banii mei.
    Voi continua demersul, voi atentiona cat mai multa lume in toate mediile.
    Nu-s dispus să accept o pagubă pentru că asa vrea Altex.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.