Am facut doua reclame bune si atat.
Sau nu, nu sunt bune, au avut impact. Asta nu inseamna sa fie neaparat buna. Reclamele bune nu pot fi premiate, pentru ca le recunoastem prea tarziu.

In schimb le putem folosi pe acestea in mod obsesiv, pentru a prezenta alta chestie care nu inspira nimic bun anul asta.

Sau spotul radio cu manele. S-a difuzat cumva pe radio21?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. EugenS

    Mie mi se par ok Olimpiadele Comunicarii. Multi dintre cei care ajung in finala sunt si angajati prin agentii, ceilalti oricum au ce invata de la participare. E o experienta ok.

    In ceea ce priveste spoturile astea, sunt niste spoofs, iar targetul este format din oamenii care ar participa la olimpiadele comunicarii. Adica 1. studenti si 2. foarte pasionati de publicitate.

    Reply
  2. Adrian

    Sa inteleg ca n-ai vazut episodul 2, cel cu Naumovici?
    Asta e mic copil
    (daca ai nevoie, ti-l trimit eu)

    Reply
  3. sab

    Am dat de curand peste un site care organizeaza cursuri de creativitate .Voi ati participat vreodata pe la asa ceva? Mie mi se par interesante si as vrea sa stiu mai multe pareri.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.