Jun 25 2008

La TVR sunt banii dumneavoastra

TVR, institutie sustinuta din banii publici si din reclamele difuzate, nu poate sustine transmisia unui meci de fotbal.

NU conteaza motivele pentru care a cazut emisia TVR in seara asta in timpul meciului Turcia – Germania. Chiar nu conteaza, conteaza ca la banii pe care ii are TVR asa ceva NU e permis. Pentru ca vorbim de un campionat de fotbal, ne gandim la o expresie devenita celebra: “tripla backupare”

Si penele astea de emisie imi amintesc de anii ’90 cand TVR emitea in functie de cat de mult, sau cat de des se furau echipamentele de acolo. :)

Dar e televiziunea publica, maine vom primi un comunicat de presa de 2 lei in care vor da vina pe alte chestii si atat. Mai rau e ca atata timp cat a fost pana de emisie, n-a fost vreun retard care sa vorbeasca pe post despre ceva, nici macar o legatura telefonica (prin 3G) cu vreunul din comentatorii aia. Dar ce dracu, eu n-am voie sa ma implic in editorial ca nu ma pricep, sunt directori cu camionul la TVR acolo.

53 Comments

  • By cipoc, June 25, 2008 @ 23:25

    pauzaaaaaaaaa..daca se ajunge la penalty atunci o sa fie frumos daca se intrerupe

  • By catta, June 25, 2008 @ 23:27

    e 23:26 si a picat a doua oara. de data asta dureaza mai mult. ma duc sa platesc abonamentul tvr de mandru ce sunt.

  • By cipoc, June 25, 2008 @ 23:37

    buna gagica lu` lahm:D
    o sa marcheze cu siguranta cand ajunge si aks:D
    3-2..imi pare rau de turci

  • By Grupa 1408, June 25, 2008 @ 23:43

    Mda, eu platesc si 50 lei pe luna sa am TVR HD la bar.

  • By myke, June 25, 2008 @ 23:47

    Ce a fost frumos, dupa ce a revenit nu se mai auzeau comentatorii. Au apucat totusi sa spuna ca e stupoare in cabina comentatorilor. A picat transmisia in toata Europa. Tre acuma sa ne interesam sa vedem daca asa e. Oricum, un comentator tot putea sa transmita prin telefon, vorba ta. Traiasca livescore, si eurosport ca vedem maine in reluare.

  • By Gramo, June 25, 2008 @ 23:50

    mah, ti-au spus cel putin 2 oameni pe Twitter ca s-a intrerupt meciul si in Anglia si in Danemarca in acelasi timp! in fine,… daca vrei sa o tii pe a ta… :)

  • By Melk, June 25, 2008 @ 23:50

    Stai ba linistit! Iar nu verifici din trei surse inainte sa arunci cu rahat. Toata Europa a avut problema, nu numai TVR. ;)

  • By piticu, June 25, 2008 @ 23:56

    melk citeste inainte de a arunca tu cu rahat …

    pulamea, am scris clar ca nu ma intereseaza ca a picat sau de ce a picat, unde e back-up-ul ?

    Vorbim aici de bani si de directori nu de un cacat de transmisiune in direct care e ultimul lucru din care e alcatuita o televiziune

  • By moSSad, June 26, 2008 @ 00:05

    manos, daca esti la realitatea nu trebuie sa`ti lasi creierul spalat de trust.
    toata smekeria a picat in elvetia, EI nu au avut triplu backup d`ala.
    si io am boala pe tvr, da` acum chiar nu e vina lor.

  • By NG, June 26, 2008 @ 00:06

    daca schimbai pe zdf vedeai ca nici germanii nu aveau transmisie coane..a cazut trasmisia elvetienilor..data viitoare gandeste inainte de a spune ceva ..altfel te asemeni cu cei pe care ii detesti…nu intra in turma

  • By piticu, June 26, 2008 @ 00:13

    NU(,) aveti dreptate, m-am explicat … a cazut emisia, asa si? Ce dracu faci? te uiti la ea si atat? :)

  • By macabroo, June 26, 2008 @ 00:14

    Deci la tine se vedea pe RTL si pe SHOW Tv nu? Aha, tare.

  • By piticu, June 26, 2008 @ 00:15

    bine … m-am simtit ca in 90 cand pica emisia tvr ca veneau minerii si scoteau heblul …

    revenim …

    hai sa vorbim de femeile care trebuie sa spele vasele sau nu ;)

  • By Melk, June 26, 2008 @ 00:15

    Ce back-up frate, daca nu mai transmiteau aia de la stadion?

    Si intre noi fie vorba, daca ar fi sunat in direct un comentator sa ne spuna ce se intampla, tot te luai de TVR, in goana dupa senzational. ;)

  • By vipera, June 26, 2008 @ 00:19

    este important ca intre cele doua ”momente critice”ale elvetienilor am reusit sa vedem live golurile :D

  • By Alex, June 26, 2008 @ 00:33

    live? ala din min 79 s-a marcat cand era picata transmisiunea

  • By vipera, June 26, 2008 @ 00:36

    mai eu am urmarit pe http://www.romonline.ro care e preluat de pe tvr si am vazut ambele goluri a revenit transmisiunea chiar in momentul golului asa ca e live

  • By Henrich, June 26, 2008 @ 00:39

    Deci vorbim de femei sau de faptul ca ai gresit? De ce nu poti recunoaste? Cand toate posturile din Europa nu au avut ce face, atunci sigur ca TVR e de vina …

  • By zetu, June 26, 2008 @ 00:41

    “Prostu nu e prost destul daca nu e si fudul” zice un proverb din popor, care se potriveste de minune acum. Daca tvr-ul poate fi injurat din alte 1000 de motive, ceea ce s-a intamplat in seara asta n-are nici o legatura cu tvr. Ar trebui sa stii, mai ales ca lucrezi in televiziune, ca tvr-ul la fel ca si alte zeci de televiziuni au preluat meciul de la o televiziune probabil, care a filmat meciul. Daca alora li s-a impiedicat cineva de-un cablu, si-a cazut semnalu peste tot, ce vina au directorii aia din tvr? Probabil trebuia sa ia in spate 2-3 camere din tvr, sa se pozitioneze prin tribune si sa transmita de acolo, nu? La un back-up de genu’ asta te refereai tu mai sus..?

    Asa ca fa ceea ce-ar face orice om de bun simt, recunoaste-ti greseala, asumati-o si cu asta basta. Pe viitor fii si tu mai vigilent. ;)

  • By piticu, June 26, 2008 @ 00:45

    TEST TEST …

    se vede ce scriu aici?

  • By piticu, June 26, 2008 @ 00:46

    reiau,

    Am zis ca NU conteaza ca le-a cazut emisia. Conteaza ca in schimb n-am vazut decat un carton enervant !

    Daca asta scrie in articolul meu, voi cum naiba puteti citi altceva?

  • By zetu, June 26, 2008 @ 00:48

    Si tu vroiai p0rn? :D

  • By oleo, June 26, 2008 @ 00:57

    Nu, nu asta scrie in articol:

    “NU conteaza motivele pentru care a cazut emisia TVR in seara asta in timpul meciului Turcia – Germania. Chiar nu conteaza, conteaza ca la banii pe care ii are TVR asa ceva NU e permis.” – se intelege ca nu este permis ca emisia sa cada atata timp cat TVR are banii pe care ii are!

    Faptul ca pe durata caderii emisiei TVR nu a fost in stare sa difuzeze decat un carton pare o chestie secundara, despre care pomenesti abia la sfarsitul articolului. Ideea principala este ca e nasol ca le-a cazut emisia!

  • By Henrich, June 26, 2008 @ 00:57

    Mai bine un carton decat 2 idioti in studio (caci si legatura sonora a fost cazut) care comenteaza subiectiv despre meci.

  • By palconi valentin, June 26, 2008 @ 01:09

    da nu au fost in stare sa trasmita macar telefonic meciu pe perioada intreruperilor

  • By Capello, June 26, 2008 @ 01:16

    PUTEAU macar sa faca legatura in studio sa spuna NE SCUZATI de problemele intervenite NU SUNT DIN CAUZA TVR, va rugam sa asteptati calm in fata televizoarelor, nu iesiti pe strada, nu va panicati!! :) pentru ca nu ESTE VINA NOASTRA, nu sa imi puna melodia aia enervanta!!!

    au fost penibili si total lipsit de profesionalism! mai ales ca dupa ce s-a terminat meciul au putut sa stea sa se scuze 2 min ca nu a fost vina tvr, la fiecare 3min spunea asta, in timpul meciului nu puteau sa intervina 30sec in care sa spuna lucrul acesta??? sau macar sa puna acolo un crawl, ceva, un mesaj!

  • By Cristian Greger, June 26, 2008 @ 01:46

    Adica e simplu ! La banii TVR-ului il puteau plati pe Doamne Doamne sa o lase moale cu Furtuna pana dupa semifinala ! :)

  • By SilviuB, June 26, 2008 @ 01:51

    Bine, dar tu ai habar ce presupune o transmisie TV? Sau ai habar ce inseamna sa fii furnizor de televiziune? Cate antene, cate caluri, cate receptoare, cate transimtatoare, cate fire, adu semnalul de peste munti si dealuri, fibre optice, suruburi, mufe….
    Dar pentru noi e simplu, butonam telecomanda si cand pica ceva, sarim cu gura.
    Nu vreau sa fiu contra, dar daca s-a intrerupt transmisia nu denota neseriozitate, se intampla peste tot..

  • By stop, June 26, 2008 @ 01:52

    ma deontologule…daca 10 oameni iti zic ca esti beat du-te si culca-te…de data astanu tvr e de vina, adica ce plm , daca tie hostul iti taie site-ul tu esti de vina? gandeste inainte sa improsti cu fecale verbale

  • By Andrei, June 26, 2008 @ 02:24

    Mi se pare ca exagerezi. Chiar nu ai dreptate si e dubios ca te incapatanezi sa nu renunti la ideea asta dupa ce-ti zice atata lume… Iar la faza cu tripla backupare chiar fabulezi. N-au avut backup televiziuni cu bugete mult mai mari si ai pretentia de la tvr sa aibe tripla backupare cu un stadion din elvetia. Esti prea suparat pe viata :) Poate ca puteau sa faca o legatura telefonica dar de transmisiunea video chiar nu cred ca ai ce zice.

  • By calin, June 26, 2008 @ 02:48

    CONTEAZA CAUZA… sunt in afara romaniei si a picat si aici legatura in timpul meciului…si nu s-a isterizat nimeni…

  • By InnOcente*, June 26, 2008 @ 07:51

    1. dacă era meciul România cu sulea toată lumea se isteriza.
    2. cartonul ăla ce zicea?
    3. a… şi dacă cucuiatul din deal nu are semnal închidem televiziunea şi mergem acasă?! De bun simţ era să avem un tembel în studio care să vorbească de nebun… nu un rahat de carton

  • By Gospodar, June 26, 2008 @ 11:16

    Pai si daca Admiti ca nu e vina TVR-ului. De ce mai te legi de ei? Ca au pus un carton? Mare cacat?! Realitatea nu pune cartoane pe la 3-4-5 dimineata? Asa era pe vremea cand ma uitam eu la televizor. Da, nene la Realitatea. Acolo unde lucrezi tu si ii salti pe aia in ceruri. Pai, e frumos?

  • By b, June 26, 2008 @ 11:19

    Asta e problema oare, ca nu a aparut Dinu sa ne vorbeasca de falanga si malaxor pentru 5 minute cat a durat?

    Problema aici e clara – piticu, daca te uiti la primul screen de la Zoso o sa vezi ca sigla TVR1 e pe ecran, deci nu e de la releul de la Dolhasca, e de la ala de la Basel – inainte de a pune batuta pe ei, poate mai schimbam canalele, sa vedem ce e pe celalte canale (stiu, acum cu abundenta de canale romanesti, mai greu sa vedem ce fac si altii – doar M6 ce mai e valabil pe la noi)

    Sunt sigur ca daca pica de tot, aparea Angela Similea sau ce backup mai aveau ei pe acolo, poate chiar dl Dinu.

  • By ipo, June 26, 2008 @ 11:24

    Cred ca nu erai tocmai in toate mintile cand ai scris, nu-i asa? Bere la meci, ceva? Sau poate te refereai la televiziunea austriaca care a transmis meciul?

  • By Max, June 26, 2008 @ 11:41

    Piticu, asa greu e sa recunosti cand esti penibil?

  • By wassup, June 26, 2008 @ 11:47

    Toata lumea se leaga de TVR, dar nu a fost vina lor. Transmisia a fost intrerupta de acolo din cauza acelei furtuni. Daca tie ti-ar cadea serverele unde ai hostat blogul, cine ar fi de vina ca nu poate accesa blogul? Tu sau firma de hosting?

  • By piticu, June 26, 2008 @ 12:23

    :D ) pai tocmai de asta imi hostez eu blogul, ca sa pot sa vin sa zic ce si cum :)

  • By Marius, June 26, 2008 @ 13:24

    @ piticu

    Mda, continui sa o tii pe-a ta si, mai important, nu aduci nici un argument cat de cat logic. E fix ce reprosezi baietilor veseli pe care ii tot comentezi pe blog. Imagine this, atunci: intr-o zi ti se duce pe cuc serverul (ca nu mai vrea sa mearga, ca RNC-ul ti-a schimbat din greseala nameserverele… ce vrei tu), independent de vointa ta. Ce faci? Tragi repede un host de 2 lei de la Romtelecom ca sa afisezi o pagina cu “bai, s-a dus blogul, dar, pana il repar, ia fiti atenti la poza asta cu gaborul ala prost”. Asta doar ca sa incerci sa-ti tii cititorii ocupati? Pe bune, eu unul as fi schimbat oricum daca il vedeam pe Dinu sau cine naiba ar fi fost in studio mancand rahat cu unul la telefon.

    Am inteles ca te deranjeaza lipsa de reactie a TVR si nu faptul ca au ramas fara transmsie (alta greseala facuta de tine, TVR emitea, ca de asta vedeam cu totii “cartonul”, doar ca nu avea ce sa RETRANSMITA). Dar exagerezi si stii f bine asta. Trafic placut!

  • By jamal hardeleanu, June 26, 2008 @ 14:01

    intrerupt si in olanda
    nu trebuie joint pt relax,serios

  • By florinX, June 26, 2008 @ 14:03

    Salut!
    Am vazut meciul in Paris. S-a intrerupt si aici la televiziunea nationala. In pauza fortata au tot bagat retrospective din ultimele meciuri. Ideea e ca nu TVR a fost de vina. (oricum merita niste critici..asa ca sa nu greseasca in viitor)

  • By ipo, June 26, 2008 @ 14:38

    Stai ca m-am razgandit. Asta-i un soi de trolling, nu-i asa? Ntz ntz, 42 de commenturi… :)

  • By Piticu21, June 26, 2008 @ 14:39

    din ciclul LOL:

    Sent: Thu, 26 Jun 2008 10:10:19 +0100
    Subject: Incidents at IBC Vienna of 25 June 2008

    Dear UEFA EURO 2008™ Broadcast Partners,

    The International Broadcast Centre (IBC) in Vienna used the power grid of Vienna and the provider of the power solution installed a protection system designed to detect cuts of power to switch automatically to back-up generators which are on site.

    Yesterday, 25 June 2008, the IBC has been affected by three micro cuts of less than one millisecond, but these were enough to cause the Master Control Room to reboot, which takes several minutes. The protection system was defective in detecting the cuts and switching to the back-up power.

    UEFA Media Technologies has selected the best providers to build the IBC and its power system, the same one that delivered the IBC and power for the FIFA World Cup 2006. The power has been fully tested according to industry procedures before the event and was working perfectly well until yesterday. According to their experts, those microcuts are very unlikely to happen, but yesterday, probably caused by the massive storm that affected Vienna, three of them happened and because the detection system was faulty, it created the loss of signal. For tonight’s Match 30 in Vienna (Russia vs Spain) and for the Final, the power of the IBC has been switched to fully redundant generator power in order to avoid any external factor affecting the power and, therefore, the transmission of the signal.

    Furthermore, as an additional step a direct uplink of the SD 16:9 signal from outside the IBC has been put in place. As a consequence, we will provide you with encryption codes to access this signal through the usual channels as soon as possible.

    For any further queries, please do not hesitate to contact us at infotv@uefa.ch .

    Best regards,
    Alexandre Fourtoy

  • By piticu, June 26, 2008 @ 17:01

    si ca sa va raspund de sus, nu stiti ce e aia televiziune nu va bagati …

    TVR a avut backup insa nu l-a folosit.

    A se vedea stirea asta: http://tvr.ro/articol.php?id=40867&c=137

    ZDF a facut scandal si mai mare :) ) deci se poate, nu mai luati partea TVR:

    http://tvr.ro/articol.php?id=40886&c=137

  • By Henrich, June 26, 2008 @ 18:11

    As fi si eu curios sa aflu dragul nostru Piticu, daca tu aseara erai interesat de:

    1. meciul de fotbal (al carei transmisie se intrerupea din cand in cand dar nu din cauza posturilor de televiziune)
    2. programul din timpul intreruperilor
    3. faptul că plătim TVR-ul
    4. altceva (ce anume?)

    Te rog să alegi un număr.

  • By Detinatorul Adevarului Absolut, June 26, 2008 @ 18:17

    iar o tii ca ciua gaia?
    te contrazici singur
    scrie clar ca nu a fost vina tvr
    pana una alta tvr a reusit sa mute ce prelua hd ca sa acopere semnalul normal, ceea ce celelalte televiziuni nu au facut
    deci respect tvr
    si nu mai imi sterge mesajele care nu-ti convin tie pentru ca te critic
    nu te-am injurat in ele … nu ai motive sa le stergi
    putin respect pentru cei care posteaza si nu vor sa aibe cenzura stupida pe blog

  • By bitzi, June 26, 2008 @ 18:23

    Pacat ca oamenii nu se intereseaza inainte de a spune/scrie ceva. Citit pe siteul uefa explicatia de ce s-a intrerupt semnalul peste TOT!!

    Dar na’ romanu tot roman ramane. Eu platesc bani, nu ma intereseaza ca a picat la toti, la TVR nu trebuia sa pice. Eu dau bani la stat, daca se poate nu vreau incalzire globala! Oamenii explica frumos de ce, exista articole care explica ce s-a intamplat dar deh, unii sunt prea caposi sa intelegega. Open minded people…not!

  • By Elisa, June 27, 2008 @ 11:09

    A fost o problema de la Viena. Si pe posturile de televiziune italiene s-a intrerupt partida de 2 ori.

  • By Bogdan, June 27, 2008 @ 11:46

    Bine ca mi-ai scos comentarile, domn’ moderator piticu.

    Bag de seama ca painea cu iarba si tampenie a Realitatii orbeste.

    Participi la cursuri de indoctrinare mediatica chiar daca esti un amarat de administrator it acolo?

    Construiti un nou FNI impreuna cu stimatul vostru patron?

  • By LK, June 27, 2008 @ 20:29

    Iar se crede piticu cel mai tare din parcare … un ipocrit. Si isi mai cheama si pretena sa ii tina partea, ca deja era asaltat.

    Auzi la el, daca nu stiti televiziune nu va bagati … TU de ce te bagi unde nu te pricepi, sau asta se aplica doar la altii?

    P.S. Ce ma bucur ca am renuntat sa citesc blogul unui frustrat … (poti verifica in loguri…).

  • By piticu, June 27, 2008 @ 22:18

    n-am loguri, tocmai d-aia ca sa nu caut :)

  • By Cristi, June 28, 2008 @ 12:37

    Ce imaturi sunteti … nu a fost din cauza tvr-ului, mai documentati-va si voi inainte sa scrieti toate tampeniile pe blog-uri.

    Cititi si voi ce zic cei din alte tari: http://switzerland.worldcupblog.org/euro-2008-swissaustria/germany-turkey-last-football-day-in-switzerland.html

    Citez: hey Julien,
    it was a problem they had in Vienna because of a frightening storm.

Other Links to this Post

  1. Zoso si Pitiku (mai ales) trasi la raspundere … | EnKumber.com — June 26, 2008 @ 09:41

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a comment