Imi place campania de la Burger King pentru simplul motiv ca nu se incadreaza in tiparele standard de comunicare. Hm, sa nu o luati in termeni gresiti, tiparele standard le consider pe alea in care cineva tranteste repede un site, noah, uite asta e siteul, asta e pagina de prezentare a produslui, cumparam niste bannere la kil si dupa aia ne laudam cu ce campanie misto am facut.

In schimb nu stiu cine le-a dat ideile sau cine le-a aprobat conceptia, dar cu siguranta a facut o miscare foarte buna. Pai asa trebuie sa faci o campanie. Filmezi clipul asta in autobuz, pe direct, pe bune, fara sa regizezi nimic, fara sa inchiriezi autobuzul, fara sa se prinda lumea. Astfel il faci credibil. Si daca iti asumi miscarea dai bine.

Dupa care te duci in mall si ii isterizezi pe toti. O sa arda in doua zile. Si dupa asta le dai Whoppere.

1.000 de whoopere, adica nu putin, exact cat sa ajunga pentru toata lumea. Pentru mine, pentru tine si pentru prietenii pe care ii iei cu tine. Iei filmuletul, il pui pe net undeva, il faci vizibil si te duci sa primesti premiul. Nu-i asa ca e tare? Sa fii platit pentru ca stai pe net? 🙂

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

9 Responses

  1. liviu amza (nadie)

    mai si sa faci reclama este o arta.putini o fac cum trebuie.daca nu are efect……..e bine daca ti-a placut reclama.eu trebuie sa recunosc ca n-am inteles-o.poate sint mai incet de minte.

    Reply
  2. Cristian

    Slab, slab, foarte slab, ma aduceti la sapa de lemn. Asta ca s-o n-o zic pe aia dreapta – un sinonim pentru fecale 🙂

    Reply
  3. Victor

    liviu amza (nadie): Poti sa fii linistit, suntem mai multi cei “grei de cap” care n-am inteles reclama, dar pot eu sa-ti confirm (desi fac parte din “clubul” vostru) ca aceasta reclama si-a atins scopul: ne-a retinut atentia si ne-am mai pus intrebari referitor la ea, n-am uitat-o. Ce procentaj din celelalte reclame (cele “normale”, “cuminti”) indeplinesc acest deziderat?

    Reply
    • liviu amza (nadie)

      mai eu cred ca un produs nu trebuie sa fie pus motz pe primul raft din fata in Hypermarket sa se vinda bine.degeaba faci exces de zel facind reclama intensiva daca-i prost produsul.ATENTIE! nu bat apropouri despre produsul de fata.am retinut o fraza de la un domnul Balinga care mi-a fost director: un client fericit iti aduce inca zece iar un client nemultumit iti alunga douazeci.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.