In perioada 25 Aprilie – 23 Mai, magazinele online se pot inscrie la a 9-a editie a Competitiei GPeC, cea mai complexa de pana acum – potrivit organizatorilor. Pentru a fi acceptate in competitie, toate magazinele online trebuie sa intruneasca integral criteriile de preselectie care presupun respectarea legislatiei europene in domeniu si a bunelor practici in comertul electronic, precum: publicarea tuturor informatiilor de contact; respectarea politicii de returnare a produselor in 14 zile calendaristice/10 zile lucratoare; existenta unei proceduri de conciliere interna in cazul clientilor nemultumiti; informarea corecta a clientilor cu privire la pretul final al produselor, modalitatile de plata acceptate, modalitatile de livrare, conditiile de garantie si service etc.

Odata admise in Competitia GPeC 2014, magazinele online vor fi evaluate de peste 20 de specialisti, conform setului de criterii de jurizare care numara peste 90 de elemente esentiale pentru orice afacere online. In plus fata de editiile precedente, organizatorii au adaugat criterii de jurizare in functie de tipul produselor/serviciilor comercializate de magazine.

Evaluarea magazinelor online se face in 2 etape, la momente diferite, pentru a observa evolutia acestora in timp. Toate magazinele inscrise in competitie primesc rapoartele de jurizare care contin punctajele pe fiecare criteriu si scurte explicatii/recomandari din partea specialistilor auditori. De asemenea, magazinele primesc si un benchmark al pozitiei lor fata de competitori.

Taxa de participare in competitia GPeC 2014 este de 250 euro, dar magazinele inscrise castiga servicii de peste 3000 euro:

– au acces la ambele rapoarte de jurizare, o astfel de evaluare profesionista costand peste 2000 euro;

– magazinele online romanesti primesc Marca de Incredere TRUSTED gratuit pentru 12 luni (economisesc inca 120 euro – costul acordarii Marcii daca nu s-ar inscrie in competitia GPeC);

– au acces la tool-urile de optimizare a conversiilor si A/B testing Marketizator si Vibetrace (adica inca un beneficiu de 800 euro, cat ar costa abonamentele lunare la cele 2 tool-uri);

– primesc consultanta avizata de la membrii juriului in cadrul Intalnirilor Consultative GPeC, iar magazinele online care se inscriu in competitia GPeC 2014 pana pe 9 Mai inclusiv, au acces gratuit la GPeC Summit in limita a 2 persoane/magazin (3 zile de Conferinta, Workshopuri si E-Commerce Expo – eveniment desfasurat in Bucuresti, pe 26-27-28 Mai).

Inscrierea magazinelor in competitie se face completand formularul de pe website-ul GPeC.ro pana pe 23 Mai 2014, ora 23:59 (ora Romaniei). Magazinele online care se inscriu pana pe 9 Mai 2014 (inclusiv), beneficiaza de gratuitate in participarea la GPeC Summit, in limita a 2 persoane/magazin (adica economisesc inca 254 euro).

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

Your email address will not be published.