Exista un site numit getlokal.ro (sper ca l-am scris corect, nu mai intru sa verific linkul). El arata asa:

Adica o copie mov dupa Foursquare.

Si pe bune acum, putem sa ne nisam pe ceva pe care chiar sa facem treaba, asta decat sa ne spargem in 30 de mii de directii? Adica macar sa invatam sa punem evenimente pe Facebook sau pe Google Plus pentru cei cu Android. Sau sa punem locatii corecte pe Foursquare, decat sa le numim islaz sau cine mai stie sa le stergem pe cele unde nu suntem noi mayor.

Sau o aplicatie de gen 7 seri care chiar sa functioneze?

Si cum ai monetiza un asftel de site? Ceri bani de la carciumi?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. Bob

    Salut Cristi 🙂

    Poate nu avem inca cel mai relevant continut local dar te asigur ca Getlokal este una dintre cele mai serioase intreprinderi din regiune (europa de est) pe aceasta piata de going-out. Modelele de monetizare sunt multiple – te invit oricand la un espresso bun bun la noi la birou pt o discutie despre noi si puzderia de siteuri de going out de la noi si numai. Intr-adevar focusul pe continut este esential, dar au fost si multe alte eforturi (de consolidare a pietei de exemplu) care ne-au deturnat un pic. Oricum ar fi – hai sa vorbim – cred ca ai numarul meu (e peste tot) 😉

    Reply
  2. Tiberiu Cazacioc

    Foursquare, Google Places sunt suficiente, dar prea departe. Au nevoie de contacte, contRacte, localizare si includerea in strategia de marketing a horeca&evenimente din Bucuresti, din alte locuri. Care nu au o astfel de strategie.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.