Poate ca titlul nu e cel mai potrivit, dar acum abia am aflat rezultatul Top Social Brands, realizat de Revista Biz.

Pentru al patrulea an consecutiv, Vodafone se mentine in pozitia de lider al acestui clasament, urmat de Petrom si Pepsi, un brand nou intrat in top, direct pe locul 3, potrivit Top Social Brands 2012.

Drept urmare sa ne uitam pe scurt la fiecare ocupant al podiumului in parte. Vodafone a facut petreceri cu bloggeri. Petrom a facut Redescopera Romania. Pepsi … cred ca a facut si el ceva, dar nu sunt eu in targetul lor. Mai nou are o campanie foarte tare, al carei rezultat il vom vedea in august si despre care voi scrie in curand.

Asa incat, vrei sa fii puternic in online? Reteta e simpla, ia oamenii de online si du-i in offline. Scoate-i din fata calculatorului si pune-i sa faca ceva, orice, ceva. Iar rezultatele vor veni dupa aceea.

Nu ma prind insa unde sunt marcile de bere, ca teoretic ele ar fi trebuit sa fie in top. Sau marcile de bere targeteaza alti oameni?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

7 Responses

  1. radu

    Pepsi ce a facut? Refresh iti spune ceva? Mai mult decat ce a facut Vodafone pe social media.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.