Înfiinţat în 2002 de Asociaţia pentru Promovarea Filmului Românesc (APFR), Festivalul Internaţional de Film Transilvania (TIFF) a ajuns la cea de-a 10-a ediţie.

Asta a fost introducerea.  Si pentru ca este editia a 10-a va fi un eveniment urias. M-am uitat numai pe filmele din competitia spectacolului. Cred ca deja vreau sa le vad pe toate si sper ca ele sa nu fie programate in acelasi timp.

 

 

Si pentru ca vorbim de TIFF, un workshop misto se va intampla acolo si se adreseaza direct bobocilor in ale filmului, regiei si actoriei.

Thomas Mai va susţine în data de 10 iunie un workshop aplicat şi dedicat Crowdfunding-ului, Social Media şi Distribuţiei 2.0.
Astfel, profesioniştii industriei de film români, dar şi invitaţii străini ai festivalului (producători, distribuitori, regizori), cei ce activează în domenii precum Marketing, Relaţii publice, Vânzări, dar şi toţi cei interesaţi de modul în care se poate promova rapid şi eficient un “produs” prin intermediul Internetului, au acum şansa să aprofundeze secretele platformelor de socializare online. Timp de 7 ore, în baza unui plan de lucru intensiv, participanţii la workshop vor putea să descopere şi să înţeleagă modul prin care social media poate funcţiona pentru obţinerea de finanţări pentru o producţie de film, cât şi pentru distribuţia şi vânzarea filmelor.
Astăzi, industria de film, şi nu numai, apelează la platformele social media cu înverşunare. Internetul a devenit o alternativă esenţială şi complementară, totodată, promovării & distribuţiei de film, cât şi obţinerii de fonduri necesare realizării unui film.Producătorul de film are şansa să acţioneze pe cont propriu în ceea ce priveşte finanţarea, promovarea şi distribuţia filmelor pe care le realizează apelând la mediul online. Este important să ştie cum să o facă, pentru a beneficia de rezultate rapide şi vizibile. Acelaşi lucru este valabil pentru toţi ce ce îşi doresc să obţină, într-un termen scurt, un impact puternic pentru produsele pe care le promovează. Social media a devenit soluţia ideală prin care se poate face cunoscut un produs– fie el un film, o idee, un eveniment, un album de muzică, etc.

Toţi cei ce doresc să se înscrie la workshop-ul susţinut de Thomas Mai la Cluj, în data de 10 iunie,  sunt rugaţi să trimită un email cu CV-ul ataşat pe adresa workshops@tiff.ro.
Locurile sunt limitate. Accesul la workshop se face contra cost: 30 Ron (bilet general), 15 Ron (pentru studenţi). Studenţii la facultăţile de film au acces gratuit pe baza prezentării carnetului de student la intrare.

In alta ordine de idei voi fi prezent la Cluj pe toata durata festivalului. Asa incat, organizati-mi programul sa fie si mai misto ca cel de anul trecut.
De altfel spuneti-mi si ce doriti sa va relatez de la TIFF. Vreti sa vedeti interviuri cu personalitati, regizori, etc? Review-uri de filme? Informatii in premiera?
Multumesc.

 

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

One Response

  1. matei

    F tare! Voi fi prezent!
    cred ca decat review-uri de filme si alte bla-bla-uri, mai degraba despre martketing, cat cuprinde…

    Desi pentru unii, mai interensat ai fi daca ai canta manele

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.