La toate conferintele de profil, cei de la Facebook (reprezentanti de marketing ai companiei), veneau si spuneau ca pentru a iti creste business-ul trebuie sa iti faci o pagina pe Facebook si sa pui pe ea toate porcariile, ca lumea sa dea like si sa interactioneze, ca sa poti sa fi mai vizibil in news-feed-ul prietenilor care ti-au dat like. E o exprimare cam greoaie, dar cititi-o incet.

Dupa care cineva a descoperit ca orice update cu poza al unei pagini are sansa sa urce mai mult in news-feed-ul ala si sa fie vazut de mai multi oameni. A stat asa vreo 6 luni. Dupa care Facebook a zis, aha, astia au pagini, drept urmare au bani, marketing, bugete, etc si le-a dat prin bot.

Prima data a inceput sa introduca promoted posts. Asta ca sa poti sa iti faci articolul, status update-ul, poza cat mai vizibila intre prietenii tai. Exemplul bun pentru asa ceva il vedem la Heineken cu SkyFall, iar eu sunt foarte curios cat i-a costat prezenta aia in top acolo. Ca sa stim cum ne facem bugetele.

In schimb, pentru restul populatiei care nu are bani sa ii bage in status updates pe Facebook, acestia au introdus Pages Feed.

Le vedeti in stanga sub paginile voastre sau sub paginile pe care le urmariti.  Acolo gasiti structurate doar update-urile de la pagini. Astfel puteti sa nu pierdeti ce a mai spus vedeta preferata careia i-ati dat like pe Facebook. Dar nici nu va vor mai deranja atat de mult in news-feed-ul vostru.

 

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

Your email address will not be published.