Sau cum un mesaj pe care noi il cunoastem de atata timp a atins punctul viral si a ajuns in Statele Unite la nivelul asta:

Ei bine, asta e masa critica de care zic eu ca trebuie atinsa undeva pe net. Mesajele ca Facebook, ca Yahoo, ca neogen sau ca orice altceva se inchid sunt decand lumea. Iar ca acest lucru sa nu se intample trebuie sa trimiti mesajul asta la toata lumea din lista ta pentru ca astfel serviciul va ramane functional, chipurile. Care e masa asta critica, inca n-am reusit sa aflu, dar daca aflati atunci aveti sansa sa faceti ceva pe net.

Cert e ca acum americanii au fost atinsi de acest zvon, bineinteles ca il cred, doar vine de la prietenul tau de pe facebook si citeaza un director inexistent, iar tu nu trebuie decat sa il trimiti mai departe.

Pentru ca aici vorbim de o data, 15 martie, e ca si cum te-ai juca telefonul fara fir, pentru ca la acea data se inchide Yahoo! Video, iar oamenii din vorba in vorba au inteles ca se inchide Facebook. Iar partea cu inchisul lui Yahoo! video mi se pare trista. Adica raman Youtube si Trilulilu singurele servicii de video sharing pentru marea masa de oameni?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

2 Responses

  1. StiluRilu

    Cand descoperisem mircul acum vreo 15 ani iti aparea un mesaj pe status sa dai join pe nus ce canal de chat era ca un recensamant.Si sa vezi frate ce nu ai vazut in viata ta cateva zeci de mii de utilizatori care intrau in chat in cateva secunde de la anunt.Cam asa e si aici.Am facut candva o proba pe yahoo : Puneti o dorinta si trimite mesajul asta la 7 persoane din lista ta sa se indeplineasca altfel vei avea de 7 ori ghinion.Vreau sa spun ca dupa 1 an jumate am primit inapoi acest mesaj pe yahoo.:) Pentru cei ce iubesc marketingul sa ajungi sa dai un mesaj cu un produs urmat de o actiune a utilizatorului ai sanse mari de promovare free 🙂 am dreptate sau nu ?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.