Exemplul unei campanii integrate

Exemplul unei campanii integrate

Ziceam zilele trecute de cei care cred ca pot face campanii publicitare sau de promovare intr-un singur mediu. Si mai mult decat atat, acestia dau o tona de bani pentru campaniile alea, pentru o expunere intr-un singur loc si ei cred ca astfel il ating pe Dumnezeu si targeturile lor.

La ICEE Fest am avut parte de doua conferinte interesante. Una venea de la Google, iar ideea principala din acea conferinta era ca nu trebuie sa omoriti display-ul, pentru ca acesta va aduce in continuare venituri si rezultate extraordinare.  Pe de alta parte Facebook vine si spune investiti in noi, pentru ca pe Facebook este toata lumea si Facebook stie tot despre toata lumea. Eu zic doar sa le combinati.

Adica nu trebuie sa te axezi pe un singur canal de comunicare. Oricat de bun ar fi acesta, in momentul de fata nu e suficient. Si pe langa toate discutiile cu diluarea pietei de publicitate si preturile care sunt acolo, un singur canal de promovare nu ajunge sub nici o forma pentru produsul tau.

Sa va dau exemplul pozitiv. Vodafone lanseaza un spot tv: SMS-uri nelimitate pentru cei de la cartela.

Spotul ruleaza pe TV, spotul este urcat pe canalul Youtube al Vodafone. Mai departe spotul este preluat in blogosfera, se scriu articole gratuit despre el, castiga buzz. Si aceasta pentru ca o data stirea de SMS-uri nelimitate este interesanta. Pe de alta parte, voi v-ati mai uitat in optiunile de la *100#? Ati vazut acolo promotiile? Pentru ca de fiecare data apare cate una noua. Adica pe langa SMS-uri nelimitate, ati vazut ca aveti si internet de 1 giga la 8 euro? Adica asta e o optiune mai tare decat multe din ofertele de la abonamente actuale. Pana si eu dau 9 euro pentru mai putini mega din doua optiuni si abia astept sa treaca luna ca sa imi reinoiesc doar optiunea asta. Mai multi giga pe mobil, mai mult trafic, mai multe poze pe Facebook.

Sa revenim. Incercati sa va faceti bugetele de media implicand toate canalele de comunicare, televiziune, presa, bloggeri,  (astea sunt canalele de influenta) facebook, google, bloguri (astea sunt canalele de ROI). Iar apoi sa va bucurati. Dar bineinteles mai multe despre acestea puteti afla de la SMS Summer Camp.  Acolo unde toate intrebarile voastre se vor aplica si practic, cu exercitii si cu intrebarile pe care le puteti pune direct oamenilor care sunt implicati in aceste medii.

social media summer camp

si … nu numai

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply