Am primit mesajul asta de la BRD si m-am amuzat cumplit. Asta pentru ca eu nu am cont la BRD.  Si atunci ma intreb, astia cum isi verifica clientii? Le cer un numar de telefon la misto?  Si cum adica sa ignor mesajul daca am platit?

Pai de ce mai primesc mesaj atunci?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

8 Responses

  1. Andrian

    Se trimite un astfel de mesaj cu cateva zile inainte de data scadenta pentru cei care au credit. Uneori e posibil ca la trimiterea SMS-ului plata sa fi fost efectuata insa neconfirmata. E un sistem automat. Poate a fost o eroare sau numarul tau a apartinut anterior clientului lor.

    Reply
  2. Gerhald

    Daca tot trimit sms-uri, poate ca nu ar fi rau sa le si multumeasca prea iubitilor clienti atunci cand acestia isi platesc rata in avans sau la timp. Macar ar fi o miscare buna pentru imagine. 😉

    Reply
  3. Silviu

    Este o teapa de tarif hiperumflat. Tipi ca tine care nu au nici o tangenta cu BRD primesc acest sms. Panicati suna acest numar sa explice ca ei nu au nici o treaba cu BRD. Probabil li se raspunde politicos. Insa este o inselatorie, se discuta politicos la tarife de telefon erotic. Tariful nu este afisat, asa cum se procedeaza in UE.

    Reply
  4. Actzipild

    Stai sa vezi ce distractie e cand numarul de telefon (de firma) a fost inregistrat de cineva care a plecat apoi.

    Am un coleg care se certa mereu si le tot explica faptul ca el e noul posesor si ca nu are nici o treaba cu vechiul si sa nu-l mai sune ca el n-are nici un credit la banca lor si n-are nici cea mai mica intentie sa-si faca. Si circul asta era luna de luna in preajma scadentei.

    Reply
  5. Adriana

    @Actzipild

    Macar colegul tau a “mostenit” telefonul, dar eu, cu acelasi numar de vreo sapte ani, tot primeam mesaje de la Piraeus sa imi platesc rata. Si in fiecare luna aceeasi poveste, ma anunta care e rata si cum sa fac sa o achit. Pana intr-o zi cand m-am hotarat sa ii sun sa le explic ca e o confuzie la mijloc. Dupa ce m-au plimbat pe la 3 extensii de telefon si nu stiu cate persoane, mi-au zis ca m-au scos din baze, dar am continuat sa primesc mesaje, evident. Si intr-o luna, cand persoana cu creditul nu a platit la timp, m-a sunat sa ma traga la raspundere. Iat explicatii, iar discutii…Concluzia lor: trebuie sa sune titularul contului sa ceara schimbarea numarului din baza lor de date. Care titular nu putea fi contactat, pentru ca daduse un numar gresit….
    De vreun an nu ma mai cauta, o fi terminat omul creditul.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.