Sa trecem peste faptul ca se schimba banda aiurea, fara sa te asiguri, a explicat-o o data Zoso. Am doua intrebari totusi.

De ce dupa ce schimbi banda franezi? S-au inventat masini care iti blocheaza kilometrajul la 50 la ora? Si daca ai ajuns la 51 km/h calca masina singura si imediat frana ca nu cumva sa depasesti viteza maxima legala admisa pe acel sector de drum? Si daca o calci tu ca vrei sa circuli responsabil, placutele tale de frana ce zic? Ai bani sa le schimbi asa, la 3 luni? Si tot legat de frane, daca ma vezi ca vin foarte foarte tare din spate, de ce pana mea pui frana, in loc sa mentii viteza constanta? RCA-ul meu nu plateste, ai chef sa stai cu masina in service degeaba?

Daca o banda de circulatie e blocata de ce toata lumea se baga pe ea, ca sa taie calea dupa? Adica e banda 1 cu lucrari. Oamenii normali vad si stau pe banda 2, mergand linistiti inainte. Dobitocii se baga repede pe banda 1, merg pana in fata, cand apare lucrarea si se infunda si acolo forteaza, sa iasa de pe banda, iar ceilalti dobitoci de pe banda 2 ii lasa. Adica ce rezolvi asa?

 

Bine, cum nu exista nici un agent constatator pentru asta si cum politia nu accepta probele video filmate din masina, nu se rezolva nimic. Plus ca amenzile sunt facultative si se executa doar daca faci misto de politai dupa cum povesteste Cabral sau doar daca se strang mai multe reclamatii.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

5 Responses

Leave a Reply

Your email address will not be published.