Disperarea politica la paroxism

Disperarea politica la paroxism

La finalul anului trecut, dupa sau inainte de a se duce cu tupeu la Sarmizegetusa, Victor Ponta, batut la cap de familie s-a dus cu tupeu la Ciobanul Ghita. Il stiti, baiatul ala care a crescut intr-un an cati altii in zece, pe Facebook.

Si daca tot s-a dus la ciobanul Ghita, a zis si sa isi faca o poza cu el. Pentru ca doar e primul ministru al Romaniei. Si daca esti prim ministru, poti sa iti faci poze cu cine vrei tu, dar si poti sa te duci in locuri unde omul obisnuit are interdictie de obicei.

Si daca tot si-a facut Ponta  poza cu ciobanul Ghita, au inceput aberatiile sa curga.  Seful lor, Radu Moraru a inceput sa zica ca Ghita e cu Ponta, ca Vodafone, ca nu stiu ce. Pentru ca […] rosu. Si USL e rosu. Drept urmare …

Ne bucuram ca, prin campania noastra de advertising, am descoperit un roman care a devenit, intr-un timp scurt, atat de popular in toata tara. Ghita Ciobanul este el insusi un brand puternic care a reusit sa treaca dincolo de ecranele televizoarelor tocmai pentru ca este autentic.

Faptul ca diverse personalitati l-au vizitat pe Ghita si au publicat fotografii alaturi de el confirma inca o data succesul campaniei noastre. In acelasi timp, ne delimitam de orice asociere politica si respingem categoric speculatiile pe aceasta tema. Noi nu servim interesele nicunei formatiuni politice. Suntem o companie de comunicatii mobile a carei prioritate este sa isi serveasca clientii cat mai bine si sa inoveze in tot ceea ce face, inclusiv in comunicare.

Si ma rog. Daca tot e la moda ca oamenii politici, regii si reginele sa isi faca poza cu Ghita Ciobanul. Ei bine acesta a fost vazut de curand ca a invadat si Anglia.

1512542_800292976654116_2082324220_n

Trucajul de la Bubanu.

Cristi Dorombach

Cristi Dorombach, creator de conținut la techcorner.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzică, viața de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply