CFR a oprit intercity-ul de la Bucuresti la Constanta. Asta era un tren care facea doua ore jumatate din Gara de Nord, pana in Constanta. Cu masina de la Gara de Nord, mai pierzi inca o ora sa iesi din Bucuresti, dupa, doua ore jumatate pe autostrada.

De fapt, de ce s-a oprit trenul?

Pentru ca voi mergeti la mare doar in timpul sezonului, in ultimii ani s-a modernizat calea ferata de la Bucuresti la Constanta, tocmai pentru viteza, ca trenurile sa ajunga mai repede. In timpul lucrarilor de modernizare trenurile au circulat cu restrictii de viteza pe multe tronsoane, ajungandu-se astfel ca de la Bucuresti la Constanta sa faci vreo 6 ore. Ei bine, in timpul asta s-a dezvoltat foarte mult afacerea de tip Maxi-Taxi la aceleasi preturi ca cele practicate de CFR.

Intre timp s-a finalizat atat autostrada catre mare, dar si calea ferata catre Constanta. Asa incat, “lupta” intre CFR si operatorii de Maxi-Taxi s-a reluat. Cum se desfasoara lupta asta …

 

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

One Response

  1. Danyzus

    Doamne, abia astept privatizarea CFR Calatori! Si o lege prin care calea ferata devine “bun” strategic al tarii (sau ceva de genul), astfel incat sa poate fi pazita de jandarmi si executati rromi care fura.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.