Subiectiv atrasese atentia fata de cat de mult cacat se imparte si se mananca in presa din Romania. Mai ales cat de mult cacat ai nevoie sa cumperi un jurnalist.
Ma rog, pe mine ma super dispera tacitul in care toate institutiile / firme si altii se pun bine cu presa, ca deh … sa nu scrie de rau. Iar marketingul functioneaza usor si bine …. ia sa vedeti mai jos … exprimare 😉

Referitor la evenimentul nostru de lansare – noile camere foto digitale
Panasonic, anuntat pentru joi 11 oct, dorim sa va anutam ca a intervenit o
schimbare: azi am aflat ca joi va fi o zi tare incarcata pentru ziaristi,
s-au anuntat déjà alte 3 sau 4 conferinte.

Pentru ca ne dorim sa ne fiti alaturi si sa ne bucuram ‘in tihna’ de un
eveniment deosebit (speram noi), am schimbat data intalnirii noastre cu data
de vineri 12 oct, ora 10.00 preluare din Piata Presei Libere. Atasat va rog
regasiti noua invitatie.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. Alina

    Hai sa nu exageram! Ce a scris Subiectiv este foarte adevarat si recunosc ca multi ziaristi se comporta conform descrierii. Dar cu bietii comunicatori de la companii ce ai? Sau dupa parerea ta, un angajat care trebuie sa realizeze cresterea imaginii unei companii in media si pe piata ar trebui sa zica “eu am organizat evenimentul daca nu vin ziaristii ca au conferinta la guvern pe aceeasi tema, mama lor, nu ma intereseaza”?
    Eram curioasa doar… Hai sa nu uitam ca presa devine de multe ori instrument si nu e vorba de a cumpara un jurnalist ci de a prezenta public o companie sau un produs…

    Reply
  2. funinromania

    intreb si eu ca Alina: ce vedeti rau in astfel de invitatii decente de la companii? Mai ales cand nu-i deloc text ridicol sau tentativa de “cumparare”. Problema e DOAR a jurnalistilor care, dupa ghiftuiala si umplerea buzunarului cu cadouri, lauda neconditionat produsele companiilor respective. In rest, e cat se poate de normal ca oamenii sa caute publicitate pentru produsele lor. Si e pacat ca orice invitatie sa fie luata in deradere 🙁

    De ce n-am critica si tentativele noastre, ale tuturor, de-a ne face cunoascute blogurile? Sau reclamele din dreapta paginii, care nu spun si cati bani bagam in buzunar cum clicheaza unul pe ele…

    PS: sunt softist, n-am tangente cu PR-ul.

    Reply
  3. XYZ

    acum eu ce sa zic, se gasea si o varianta mai reusita de a le comunica schimbarea.
    btw, cand organizezi o conf/lansare suni 1,2 prieteni jurnalisti si-i intrebi ce se intampla pe piata in per vizata de tine.
    inainte de a fixa data, nu dupa!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.