Simplu, comanzi un produs si nu ai absolut nici un fel de garantie ca ce se afla in cutie (colet) este ceea ce ai comandat sau ca produsul este in stare de functionare sau ca este nou.

Iata intreaga poveste: am comandat on-line de la www.cel.ro un GPS, desi imi promisesem solemn ca nu voi mai comanda in viata mea de la ei. Uite ce am primit:

… cutie rupta, accesorii aruncate in cutie de-a valma, fara pungi, nesigilate, ecran spart, aparat plin de zgarieturi, vizibil folosit …

Bineinteles ca am pus mana pe telefon ca sa rezolv problema si bineinteles ca am fost plimbat intre toate departamentele posibile si am dat mail-uri la shaptemii de adrese (cea care raspunde la telefon e intotdeauna cu capul in nori si se scuza de fiecare data ca ea doar “raspunde la telefon”) ca intr-un final sa imi spuna cu mult tupeu ca “asta e frate”, nu are cum sa imi inlocuiasca produsul.

Mentionez ca nu este prima oara cand am probleme cu acest magazin on-line avand aproape de fiecare data dificultati in achizitionarea de produse (comanzi un anumit model de laptop si vine altul, scrie ca e pe stoc, se confirma telefonic, apoi nu mai e pe stoc, se propune inlocuitor mult mai scump si mai slab, etc.), ca sa nu mai zic si de faptul ca orice greseala comit cei de la cel.ro e pe cheltuiala ta, deoarece ei nu isi asuma cheltuielile de transport in cazul returnarii produselor si inlocuirii cu cele comandate. Daca mai ai si ghinionul sa comanzi produsele “pe firma” nu mai ai nici o sansa sa returnezi produsul, asta deoarece APNC-ul (OPC) apara drepturile persoanelor fizice nu si ale persoanelor juridice. Asta ar insemna ca ar trebui sa ii dau in judecata ca sa imi recuperez o paguba de 1500RON.

Hai sa fim seriosi …. :)))

Va recomand “cu caldura” acest magazin on-line in cazul in care stati bine cu banii si mai ales cu nervii !

P.S. Am incercat sa pun un comentariu negativ la ei pe site … in dreptul produsului cu pricina, bineinteles ca toate comentariile … sunt cu “aprobare” :)))

Teapa usoara !
Razvan.

Update: joi/06.05.2010/20:11

Important : A nu se înţelege ca am ceva de comentat la adresa produselor Mio. Consider în continuare că produsele Mio sunt foarte performante şi printre cele mai bune din lume şi nu pot decât să-mi cer scuze faţă de producători că produsul lor a fost menţionat în mod involuntar în acest post “negativ”. Dovadă stă faptul ca nu am dorit returnarea banilor ci am dorit doar alt produs NOU.

Iată si finalul.

  1. M-au sunat reprezentanţii cel.ro si mi-au cerut sa trimit produsul înapoi spre analiza/înlocuire
  2. Ca sa fie totul transparent şi să evităm  orice altă complicaţie ne-am înţeles să trimit un delegat cu produsul la sediul lor.
  3. Am trimis un delegat la Bucureşti la sediul CEL spre a supune spre analiză produsul în cauză.
  4. După analiza mi s-a propus repararea produsului (înlocuirea ecranului spart) lucru pe care l-am considerat inacceptabil.
  5. Am insistat sa fie înlocuit produsul defect cu unul NOU … sigilat.
  6. Ora 11.00 – După ce au primit aprobarea de “sus” au cerut delegatului sa revină la orele 17.00  ora la care le soseşte lor produsul nou.
  7. Trimis delegatul la “plimbare” pana la orele 17.00
  8. La ora  16.55 produsul era pe drum. Timp estimativ de sosire 30 minute.
  9. 17.35 – produsul încă nu a ajuns…. probabil e in trafic…mai aşteptăm
  10. 17.50 – … încă nu a sosit ..mai aşteptam …..
  11. 18.02 – A sosit produsul…. E sigilat, e nou. Văzut, pozat, mulţumit, delegatul plecat inapoi.
  12. ~19:45 – A sosit delegatul, am cutia in mana …

[mai jos aici vor fi sunt pozele (sa vedem cum arata un Mio NOU, inca nu am cablul de date la indemana]


Tragem linie si contabilizăm:

Eu – cinci zile de nervi, clienţi nemulţumiţi, o zi pierdută de un om, 250 km parcurşi, pagubă recuperată.
Ei – înjurături primite, imagine mototolită, timp pierdut, clienţi pierduţi.
Voi – Mulţumiri din partea mea, acatiste gratis 🙂

Încheiere.

Deşi le-am propus în nenumărate rânduri  sa rezolvam problema pe cale amiabila, răspunsul “final” din partea lor a fost de fiecare data ca “…Produsul nu poate fi schimbat sau returnat..” in acest moment sunt uluit că problema a fost rezolvata, si mă simt dator sa le mulţumesc celor care au contribuit la asta prin posturile scrise. Sincer, nu mai credeam ca se mai poate rezolva, comandasem încă de vineri acelaşi produs (tot on-line 🙂 ) si deja trecusem paguba la pierderi. Cei de la cel.ro mă roagă în acest moment să retrag articolul dar din păcate nu pot face asta în primul rând din respect pentru cei ce mi-au susţinut cauza, cât şi din respect pt. adevăr (suna pompos  dar  alta formulare nu am găsit 🙂 )

Probabil că acum ar trebui să le şi mulţumesc celor de la CEL că au avut bunăvoinţa să facă ceea ce era de fapt de datoria lor sa facă de la bun început. Din păcate atitudinea lor a stat la baza acestui post, eu îmi doresc ca nimeni sa nu aibă de suferit şi în acest moment mă declar răzbunat.

Razvan.

About The Author

235 Responses

  1. Sanda

    Am incercat si eu sa cumpar un laptop de la CEL.ro, am vrut inainte sa cer niste detalii despre livrarea produsului, daca pot sa verific inainte sa-l platesc si care este procedura in caz de defectiune, dar din fericire pentru mine dupa o ora de stat cu telefonul in mana nu mi-a raspuns nimeni, doar robotul. Am hotarat sa le trimit mesaj iar dupa cateva minute am reusit sa comunicam pe mail…. raspunsul fiind ,,BUna ziua, coletul se poate deschide doar dupa achitarea acestuia, laptopul se trimite la service-ul autorizat cu plata taxei de transport in contul colector al acestuia o zi buna!”. Am citit toate informatiile pe care le-am primit de aici despre ei si am renuntat. Multumesc tuturor pentru ca ati scris adevarul si am putut lua decizia corecta. Am luat alt laptop cu 100 de lei mai scump dar nu imi pare rau, l-am vazut si verificat inainte de achitare si sunt foarte multumita.

    Reply
    • Anastasia

      Feriti-va de magazinul cel cat puteti! Am cumparat un telefon Samsung Galaxy S3, oferta de Paste. Mare bucurie!!! Super pret 800 ron. In momentul utilizarii, dupa deschidere si configurare gmail, constat cu stupoare ca nu mai functioneaza touch-ul. Nicio comanda :(( Urmeaza scoatere baterie, resetare, niciun rezultat. Ma duc la magazinul din b-dul Vasile Milea si baiatul de la Retur imi spune ca “am avut ghinion, ca este defect din fabricatie si ca il va trimite la service”. Insist pt inlocuirea produsului, dar fara rezultat. Ridica din umeri si ma asigura ca telefonul va fi reparat cu display nou, era culmea sa fie si SH si ca nu se va vedea nimic. Plec, fara telefon. Insist la reprezentanta

      Reply
      • Anastasia

        si a doua zi ma suna un angajat care spune ca telefonul nu poate fi inlocuit. Sun la cel, imi raspunde o domnisoara care nu avea nicio treaba cu realitatea, imi spune ca trebuie sa iau legatura cu Cristina Cumpanasu, care stupoare… nu are numar de telefon si ca trebuie sa trimit mail, dar nu pe adresa magazinului, o adresa ce contine numele si prenumele persoanei respective. Trimit mail, solicit raspuns oficial pt a ma adresa ulterior ANPC. Stupoare, in 10 minute primesc mesaj pe telefon intrucat mi-a fost reparat telefonul, in conditiile in care am precizat ca nu doresc acest lucru. Am sunat la ANPC, unde o doamna destul de amabila mi-a comunicat ca cei de la cel au o o gramada de reclamatii si sa fac o cerere sa vedem ce se poate rezolva… Concluzia, feriti-va de cei de la cel si de politica lor!!!

  2. gnand

    Am dat confirmarea pe data de 13 augus iar produsul nu a ajuns nici pe data de 18 august si nu am primit nici un fel de lamurire privind motivul intirzierii.Mai stau pina diseara si anulez comanda,se pare k nu sant seriosi.

    Reply
  3. Dan

    Am avut si eu o experienta identica prin intermediul PC Garage:

    1
    Data: 2014-10-30 10:42:30
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua, recent am intampinat o problema destul de grava cu acest produs. Aparent, bateria nu se mai incarca deloc
    Nr: 2
    Data: 2014-10-30 10:57:08
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    Produsul dumneavoastra a venit insotit de un certificat de garantie emis de catre service-ul autorizat QuickService. Va rugam sa luati legatura cu service-ul autorizat pentru a putea rezolva in garantie, problema reclamata: http://www.quickservice.ro/

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 3
    Data: 2014-11-04 11:35:58
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna ziua din nou, pe certificatul de garantie nu este specificat nici o informatie legata de Quick service, ci ca departamentul tehnic al PC Garage se ocupa de aceste proceduri. Inainte de a trimite produsul la acest Quick Service, as prefera sa ma asigur ca nu pierd timpul degeaba. Multumesc pentru intelegere, si va rog sa verificati si sa confirmati
    Nr: 4
    Data: 2014-11-04 11:53:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: discutam de o comanda din data de 02.05.2013 (poate va ajuta la verificari)
    Nr: 5
    Data: 2014-11-04 12:14:07
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS — PS: as prefera sincer sa evit solutionarea problemelor prin acest QuickService. O sa va rog sa gasiti o solutie directa de la PC Garage pentru rezolvarea problemei. La momentul in care am facut comanda, si primit certificatul de garantie, nu se lucra cu QuickService, altfel as fi anulat comanda

    Linkuri utile :

    http://www.cotosra.ro/quickservice-pe-dracu/

    http://www.sebastianbargau.ro/2012/10/23/ … t-rahatul/
    Nr: 6
    Data: 2014-11-04 12:27:39
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In cazul acesta puteti trimite produsul reclamat ca fiind defect la sediul firmei noastre (adresa contact: Str. Logofat Tautu nr 68A, sector 3, Bucuresti) prin intermediul firmei de curierat Fan Courier, cu plata la noi, in ambalajul original complet in care l-ati primit. Mai multe detalii: http://www.pcgarage.ro/faq sectiunea service si garantie.

    Produsul trebuie sa fie insotit de o copie a certificatului de garantie. De asemenea, va rugam sa notati pe versoul copiei certificatului de garantie, defectul reclamat de catre dumneavoastra.

    Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei.

    O zi buna in continuare.
    Nr: 7
    Data: 2014-11-13 11:43:11
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna Ziua, am primit in sfarsit produsul inapoi. Si as vrea sa semnalez problemele pe rand :
    1. din feedback-ul primit de la service, si ce am citit in articolele de mai sus rezulta faptul ca acest produs a fost trimit TOT la Quick Service (pt ca zic ei ca produsul nu a fost utilizat corespunzator, si se va tine cont la urmatoarea semnalare de garantie)

    2. M ati pus sa platesc transportul la returnarea produsului desi nu ar trebui sa fie problema mea faptul ca nu functioneaza corespunzator

    3. Am probat produsul si tot nu se incarca atunci cand il bag in priza

    4. Am incercat sa va sun si linia voastra este in permanenta ocupata

    ASTEPT O SOLUTIONARE URGENTA DIN PARTEA DVS SAU VOI APELA LA UN AVOCAT, OPC SI ORICE ALTA ENTITATE CARE IMI VA ACORDA SPRIJIN IN ACEASTA SITUATIE PENIBILA PE CARE O CREATI
    Nr: 8
    Data: 2014-11-13 12:21:34
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: PS: puteti sa imi spuneti de ce nu mi-a fost trimis inapoi CERTIFICATUL DE GARANTIE ?
    Nr: 9
    Data: 2014-11-13 15:09:18
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Am observat un apel pierdut pe telefonul fix de la dvs. Puteti sa incercati sa ma sunati si pe mobil (inca mai are 10 % baterie pana nu va mai putea fi functional, avand in vedere ca nu se poate incarca)
    Nr: 10
    Data: 2014-11-13 18:52:04
    De la: Vlad Radtchenco
    Mesaj: Buna ziua,

    In urma preluarii produsului in service s-a constatat faptul ca acesta prezinta urme de socuri mecanice: http://postimg.org/image/aswwpaof5/ iar in urma acestei constatari, produsul a fost trimis mai departe catre service-ul autorizat al importatorului (QuickService) pentru o decizie finala privind acordarea garantiei.

    Service-ul autorizat al importatorului a constatat respectivele urme de socuri mecanice si a decis sa solutioneze defectul reclamat gratuit, in baza garantiei (cu mentiunea ca la urmatoarea solicitare de acordare a garantiei nu se vor mai face exceptii, asa cum este stipulat si nota de iesire din service).

    Conform conditiilor de garantie, conditii pentru care v-ati dat acordul in momentul plasarii comenzii, nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc.

    Daca dumneavoastra intampinati in continuare probleme cu respectivul produs, il puteti retrimite catre service-ul autorizat Quick Service: http://www.quickservice.ro/ sau catre departamentul Service PC Garage (in cazul in care optati pentru cea de-a doua varianta, produsul va fi trimis mai departe tot catre service-ul autorizat al importatorului Quick Service), dar trebuie sa tineti cont de faptul ca este posibil ca service-ul autorizat sa respinga garantia produsului din cauza urmelor de socuri mecanice.

    De asemenea, asa cum este stipulat in certificatul de garantie, in cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata, solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service). In cazul dumneavoastra, solicitarea garantiei a fost nejustificata deoarece produsul nu respecta conditiile de garantie.

    Va multumim pentru intelegere,
    O zi buna in continuare.
    Nr: 11
    Data: 2014-11-13 19:36:46
    De la: Daniel Cristian Tudor
    Mesaj: Buna seara,

    Am primit raspunsul dumneavoastra extrem de detaliat insa in esenta impertinent, obraznic si jignitor/insultator la adresa inteligentei mele; insa pentru a ramane intr-o atmosfera civilizata fata de cititori (pentru ca intentionez sa fac aceasta conversatie publica), nu voi detalia la randul meu sentimentele/parerile/trairile pe care le am in acest moment.

    Nu as vrea sa subliniez decat urmatoarele:

    — ma voi adresa catre toate institutiile, entitatile care imi pot deservi interesul ca si client, inclusiv catre un avocat

    — este inadmisibil sa invocati faptul ca un telefon prezinta acest tip de urme de socuri mecanice; haideti sa fim seriosi, orice utilizator de telefon mobil (fie el si smartphone), CEL PUTIN O DATA in perioada utilizarii, se intampla sa il scape pe jos … Acesta este motiv de anulare al garantiei ? WOW, WOW, WOW ! Nu stiu, poate dumneavoastra, sau stimabilii domni de la garantie, faceti o exceptie. In acest caz, sunteti foarte norocosi ca veti putea beneficia de conditiile de garantie atunci cand veti achizitiona un telefon mobil

    — am inceput colaborarea cu PC Garage din 2007, si de-a lungul timpului am fost foarte multumit de felul in care ati lucrat (chiar va invit sa verificati istoricul comenzilor, garantiilor si suma totala pe care am alocat-o catre DVS). Constat cu tristete acum, ca ati ales va schimbati modul de lucru: VA BATETI JOC DE CLIENTI pentru a va reduce pierderile sau maximiza profitul. Nu stiu care este motivul real, si sincer nici nu ma intereseaza. Ma intereseaza insa ca ma afecteaza pe mine pentru ca sunt CLIENT. Dragilor, voi ar trebui sa imi oferiti mie cele mai bune (macar decente, corecte) conditii pentru ca v-am ales pe voi si nu pe altii. Piata este mare, competitia stransa, am de unde face o selectie

    In concluzie, datorita faptului ca am avut destul de multe comenzi la voi, si la o valoare totala substantiala, PC Garage m-a incadrat ca si CLIENT DIAMOND (cea mai mare ierarhie in cadrul politicilor de fidelizare a companiei pentru clienti). Si voi chiar asa va bateti joc ? Nici nu vreau sa imi imaginez cum tratati toti ceilalti clienti

    In fine, colaborarea mea cu PC Garage se incheie aici

    Nu va multumesc pentru nimic (pentru ca nu meritati)
    Si va doresc un faliment frumos in continuare.

    Reply
  4. liviu

    Eu am patit la fel cu un laptop de 4500 de lei vandut cu licenta windows 8, livrat fara windows. La ei pe site licenta costa 600 de lei. Dupa ce le-am tot repetat problema m-au redirectionat catre faimosul reclamatii@cel.ro unde nu ma baga nimeni in seama.

    Acum am terminat de completat reclamatia catre Anpc.

    Reply
    • Georgeta

      Ma intereseaza daca ai primit vreun raspuns de la cel.ro, tocmai le-am dat un mail pe aceeasi infama reclamatii@cel,ro, ma intereseaza asadar daca are rost sa astept sau trebuie sa transmit o informare direct catre ANPC!

      Reply
  5. Nitu Iulian

    Am luat si eu tzeapa de la CEL.RO de black friday . Am platit 1338,99 ron pt. produse in valoare de 1187 ron. Un acumulator extern este zgariat rau . Este o poveste lunga pe care vreau sa o pun pe blogul vostru. Va pot spune cu certitudine ca totul este facut asa deliberat si ca nu sunt niste intamplari. Am multe argumente in acest sens. SUNT NISTE TZEPARI ORDINARI. TREBUIE SA II DAM IN JUDECATA . Va rog contactati-ma.

    Reply
  6. Georgeta

    Comanda de Black Friday
    Reclamatia mea se rezolva in 30 de zile, in favoarea mea.
    Am avut un produs lipsa din patru si trebuiau sa-mi restituie suma aferenta unui alt produs ce era stoc furnizor si nu stoc magazin, despre care ma informasera deja ca nu il pot livra.
    – suma a fost restituita in contul din care am efectuat plata (acesta nefiind dealtfel trecut pe factura);
    – produsul lipsa a fost livrat in ianuarie, comanda fiind plasata la finalul lunii noiembrie.

    Pentru ca initial mi-au ignorat mailurile, telefoane nici nu se pune problema, am facut reclamatie la ANPC.
    Au rezolvat insa problema cu doua-trei zile inainte de a fi contactati de ANPC.
    Am inchis la solicitarea lor sesizarea de la ANPC, nemaifiind fondata la acel moment.

    Perioadele aglomerate nu le justifica neglijenta/ignoranta fata de solicitarile clientilor.
    Faceti sesizari la ANPC!

    Reply
  7. Andrei

    Niste nesimtiti!!!

    Am cumparat un produs de la ei care nici macar nu porneste.
    De cateva luni sunt cu banii dati si fara produs avand in vedere ca refuza sa repare/inlocuiasca produsul sau sa restituie suma platita.
    Cand le solicit sa trateze problema pe orice cale doar sa am un produs functional (care l-am platit de nou) imi raspund (dupa ceva timp) ca cererea este refuzata, ii rog sa argumenteze decizia si nici macar nu mai raspund.

    Reply
  8. Bogdan

    Din pacate am ajuns sa citesc prea tarziu acest topic asa ca acum nu-mi ramane decat sa va impartasesc si voua experianta mea negativa cu teparii de la CEL.RO.Am comandat de la ei de vreo doua saptamani, un televizor led LG,ajunge comanda verific vizual ambalajul,totul ok asa ca platesc.Deschid produsul totul in regula dar cand bag televizorul in priza si-l pornesc tot ecranul spart dintr-un colt dar fara sa se vada nimic pe ecran cat nu a fost pornit,nici un semn de lovire pe rama,nimic.Solict sa returnez produsul si imi spun sa-i fac poze si sa le trimit.Zis si facut fac poze din toate unghiurile si le trimit,dupa ceva vreme imi spun sa le trimit televizorul inapoi,il trimit si ma anunta ca l-au primit si ca este intradevar spart ecranul si ca-l vor trimite in service sa-l evalueze aia.Din nou trece ceva vreme si ma anunta intr-un tarziu ca nu este defect de fabricatie si ca ma costa 1070 ron,televizorul costand 1100 ron.Vreau sa mentionez clar,pe televizor nu se vedea nici o urma de impact nicaieri,pe ecran nici o urma de fisura doar cand porneai televizorul se vedea ca este spart,spartura pornind de sub rama televizorului care dupa cum am tot spus nu avea nici o urma..Acum nu-mi ramane decat sa ma adresez protectiei consumatorului si sa astept(probabil cam un an)pana sa primesc banii inapoi.In concluzie fugiti cat vedeti cu ochii cand auziti de TEPARII de la CEL.RO

    Reply
    • Bogdan

      Revin cu un update,am fost contactat de domnul Catalin Muraru (de remarcat ca omul a parut ca chiar se straduieste)de la firma si mi-au fost returnati banii(asta-i partea buna,partea rea este ca durat atat)

      Reply
  9. Zvarici Sorin

    O experienta asemanatoare s-a intamplat exact acum cateva zile…. tot cu cei de la cel.ro.
    Am completat formularul de retur….sper sa nu am surprize….

    Sorin

    Reply
    • Sandor

      Nu stiu daca sa rezolvat problema dar in data de 7 decembrie am returnat un produs defect is astazi pe 6 ianuarie imi zic ca eu am stricat produsul… sunt o firma de cacat pacat ca nu am vazut aceste posturi mai repede….

      Reply
  10. Loredana

    Cei de la CEL.ro si.au batut joc de mine pe banii mei, nu este o suma mare dar nu asta conteaza. Am cumparat un ondulator, pe site arata diferit si eu am primit altceva, mult mai ieftin si de proasta calitate, nu l.am folosit nici nu m.am atins de el, m.au pus sa il trimit retur dupa multe zile de trimis mesaje si sunat continuu, mi.au spus ca il verifica si doar atunci imi pot primii banii inapoi, cand a ajuns la ei produsul nici nu l.au primit , l.au trimis inapoi , ei au spus ca platesc ei transportul si cand a venit curierul mi.a spus ca am de platit 68 de lei pe transport. Si acum am ramas si fara produs si cu banii luati, nu stiu ce sa mai fac

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.