La una din conferintele de online, organizate de Evensys, de anii trecuti, venise un baiat (nu mai retin exact cine), care la 9 dimineata ne-a vorbit de Facebook si de cum acest mediu de comunicare ne poate ajuta sa crestem brandul. Si exemplul sau era o companie din Marea Britanie, o companie de retail care avea milioane de like-uri si care era prima companie din Regatul Unit care ajungea la acest numar de fani pe FB.

La vremea respectiva erau si exemple despre cum sa iti aduci pagina de Facebook la un milion de like-uri. Iar sunt bucuros sa aflu ca exemplele acestea au fost preluate si la noi. Putim cam greoi, dar in final au reusit. Si tot retail-ul este in top. Aparent oamenii care fac cumparaturile de la Lidl, pentru ca sunt multumiti de acest lant de magazine ii cauta sa le dea like pe Facebook.
Iar cei de la Lidl nu stau degeaba si pe langa mesajele si comunicarea de pe Facebook, cauta sa aduca si ceva inapoi comunitatii. Astfel incat, Lidl organizeaza Mix Music Evo. O serie de concerte in toate orasele din tara. Concerte prezentate de Catalin Maruta.

kv nou

Si ca o coincidenta sau nu, momentul in care concertul va ajunge la Cluj-Napoca, Lidl va aniversa 1 milion de fani pe Facebook.

Si pentru ca la Cluj nu pot veni 1 milion de oameni deodata pentru acest concert, prin Facebook vine concertul la voi.
Asa incat, in timpul concertului pe pagina de Facebook Lidl puteti intra in interactiune cu cei de la Cluj-Napoca, de pe platoul din fata Salii Sporturilor. Nu avei nevoie decat de un webcam, sa intrati pe pagina Lidl, sa ii salutati de pe webcam-ul vostru, sa le trimiteti mesaje, foi desenate, orice vreti voi. Si publicul cu siguranta va va aprecia. De asemenea puteti fi si activi in timpul concertelor, iar mesajul vostru va fi vazut si auzit de catre cei de la concert.

Aplicatia va fi activa duminica dupa-amiaza, pe perioada concertului.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. spanac

    NU SUNT PE DRACU COANE. CUM DE-=AU CRESCUT IN 3 ZILE DE LA 50.000 LA 460.000? IA EXPLICA-MI TU.

    ca sunt fake-uri sau nu like-=urile, nu are nicio importanta. ca nu-ti da de mancare like-ul. doar iti hraneste orgoliul. atat.
    ca lidl e-n spate la un eveniment cultural, aia e de laudat. nu de faptul ca wow, au 1 milion de likeuri…

    in curand vom ajunge sa ne dea noita la scoala asa. ai 40 de likeuri? nota 40. ai 100? nota 10 geogele!

    Reply
  2. Adrian

    Nu stiu daca sunt fake acel milion de like-uri dar cu siguranta Lidl a investit foarte mult in reclama pe Facebook, altfel nu ar fi putut obtine aceasta cifra impresionanta.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.