Simplu. Dai 100.000 de euro pe prezervative. Sau din ciclul de reclame tampite si foarte cretine se da reclama asta:

Mi-ati putea reprosa acum ca ii bag in seama pe toti prostii. Da, n-ar fi trebuit sa ii bag in seama, dar daca nu ii bag in seama poate astia nu mai dau banii pe prezervative si se inmultesc. Atunci va fi rau.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

15 Responses

  1. unfrustrat

    @cristi, pai exact, nefe-ul zice ca a “atins” 500.000 de femei pt. ca nu face diferenta dintre atingerea fizica si expunerea la mesaj (“reach”) – sau face diferenta, da’ se da smecher…

    mesajul spotului: nu fi cocalar penal, vino la media school si invata ce e aia media planning! 🙂

    simplificand la maximum: daca postarea asta de pe piticu.ro a fost citita, la 27 aug., de x femei, inseamna ca a avut un “reach” de x femei pe 27 aug. – si autorul se poate lauda ca A ATINS (cum se vorbeste prin agentii) x femei!

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.