Parca tirurile n-aveau voie in Bucuresti, din cate stiu eu. Atunci de ce azi tot Militariul a fost blocat de cateva tiruri care s-au trezit ele ca pot trece pe rosu, ca incap in intersectii, mai mult ca o banda nu e de ajuns asa ca pot sa ocupe doua.

Si daca ati trecut de Militari, langa Arcul de Triumf pe Constantin Prezan, niste indivizi lucreaza la piatra cubica de acolo de pe strada. Partea proasta e ca in week-end n-au lucrat, in timpul saptamanii nu vor sa lucreze noaptea, astfel incat lucrarile se efectueaza la orele cele mai aglomerate ale zilei pentru strada aia. Adica 9 dimineata, sau 5 dupamasa. Pana atunci n-avem de ce, e cod gablen. Sau putem sa tragem un pui de somn (o sa vina poza aici).

Liniile autobuzelor 312 si 313 vor fi desfiintate, probabil dupa ce se va termina de realizat linia de troleibuz Piata Unirii – Piata Sudului. Aici e si mai distractiv. Chiar daca noaptea nu e nici naiba pe strazile alea  si se circula frumos, muncitorii se tin cu dintii sa lucreze numai ziua. Asta ca sa deranjeze trafic, asta ca sa nu poata monta stalpii de masini parcate aiurea, asta ca sa nu poata trage cabluri din cauza altor lucruri care incomodeaza ziua. De ce sa lucram noaptea cand nu e nimeni sau in week-end cand nu trec multe masini pe strada cand putem lucra cateva ore ziua, la adapostul codului galben.
Pun pariu ca linia de troleu nu e gata pana in septembrie 2008, asa cum scrie pe panou?

Corpul de control al primariei generale se trezeste numai cand vrea Oprescu nu? Si acum daca e Oprescu in vacanta e fericire si sarbatoare in tot orasul nu?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. bossenmayer

    eu stau chiar in tineretului si nu inteleg de ce pun trolebuze; ok, e mai putin poluant; dar o sa se blocheze in trafic 🙂 nu stiu daca ati observat dar blv tineretului este suuuper aglomerat si ele nu au manevrabilitatea unui autobuz

    in privinta lui oprescu, o sa dispara cu campaniile lui de justitiar tip cubanez dupa alegeri

    Reply
  2. B-Blog

    Chinezii termina lucrarile cat mai repede si pe cat mai posibil noaptea. Dovada ca ei sunt oameni destepti. Taranii nostrii lucreaza cand drumurile sunt aglomerate = prosti, foarte prosti. Deja m-am enervat. Parca m-as duce la ei si i-as bate asa pe toti spunandu-le de 10000 de ori ca sunt niste tarani prosti.

    Reply
  3. Mircea

    Ce uita romanul care vede ca se munceste numai ziua si nu noaptea sau in weekend: ptr munca prestata noaptea si in weekend trebuie sa platesti mai mult, ca angajator, ptr fiecare ora muncita de angajat. Concluzia? mai putini bani ptr firma, profit mai mic..deci nu renteaza.Asa ca hai la munca ziua…indiferent de deranjul produs. La urma urmei conteaza profitul.

    Reply
  4. CriSTI68

    tirurile in militari si berceni dar si in alte zone de pe langa periferie (zona de langa centura) au ce cauta pe acolo pentru ca in zonele respective “statul” roman au amplasate puncte vamale, cazul meu punctul berceni vama targuri si expozitii unde lucrez, chiar nu inteleg rostul vamei chiar in bucuresti, nu se poate face undeva in afara bucurestiului ? sau le este greu vamesilor sa vina la munca pana acolo, le este greu sa care micile atentii de la soferi (baxuri cu fructe, legume, flori, bauturi) cum pleaca in fiecare seara cu masina plina

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.