Share
  • 17
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
    17
    Shares

Azi este 8 octombrie, iar eu am această comandă minunată pe eMAG.

Adică nu a ajuns comanda la mine. Și m-am gândit așa, să fac comandă doar la produsele livrate de eMAG. Ca să nu stau 2 săptămâni până vine comanda. În schimb nu am fost atent la un aspect, vineri când trebuia să vină comanda, nu eram acasa. Eram la Webstock și trebuia să fac cumva ca să vină comanda undeva sau că să o mut pe altă zi. Se vede sper că este comandă cu plata ramburs. Adică FAN  Curier trebuie să își ia banii pe comanda asta și teoretic nu trebuie să o distrugă.

Comanda a fost făcută joi, cu livrarea vineri. Când mi-am amintit că vineri nu sunt acasă, am sunat imediat la call centerul eMAG  să le zic să mute comanda sâmbătă. Mi-a răspuns un băiat cu accent de Cluj. A fost prietenos și drăguț și mi-a spus în cele 2 minute cât am stat de vorbă că sigur a mutat comanda pe sâmbătă. Asta înainte de a apărea în statusul comenzii că produsele au fost trimise la curier.

Mai târziu, seara, am văzut că încă nu se mutase comanda pe altă zonă și m-am pregătit să râd. A doua zi am primit SMS de la curier care îmi zicea că face livrarea. I-am răspuns cu LOL că nu sunt acasă și că am cerut de aseară să nu-mi aducă vineri comanda. Între timp mă sună curierul să mă întrebe de ce nu sunt acasă și că a văzut mesajul. I-am zis să mi-le aducă la Marriott. A zis că nu 🙂

Pe siteul Fancurier, povestea a rămas în pom.

L-am rugat să mi-le aducă sâmbătă. A zis că le programează.

Am sunat iar la eMAG. Mi-a răspuns o fată drăguță care mi-a confirmat că produsele erau pentru sâmbătă. Și am rugat-o să confirme încă o dată cu cine vor, să le aducă sâmbătă. Și am așteptat 2 minute jumătate la telefon ca să se asigure că le voi primi sâmbătă. Call centerul de la eMAG e un loc foarte tare. Nu știu cum, ce fac operatorii acolo, dar au atâta bucurie când îți răspund, încât dacă ai vrea să te sinucizi și nimerești cu oamenii ăștia la telefon sigur îți schimbi perspectiva de viață. Adevărul e că nu am găsit niciodată un call center atât de joyfull și atât de prompt. Adică știu cine sună, îl văd după numărul de telefon, știu comanda, știu problema pe care ai putea să o ai chiar inainte de a răspunde. Wow.

Acum nu știu unde e problema. Dar mă uit așa, că sunt client eMAG din 2005.  Și am cam făcut comenzi de-a lungul timpului, în perioada în care nu existau atâtea tehnologii, atâtea soluții de tracking și alte chesti. Dar parcă niciodată nu am fost atât de dezamăgit, ca acum. Adică, sunt singurul care are o problemă și trebuie să mute comanda și în altă zi. Sau unde s-a întrerupt linia de control?
Ghinionul e că de comanda asta nu mai am nevoie. Pentru că deja mi-am luat teniși și bocanci din banii pe care trebuia să îi dau la eMAG, iar hard-diskul ăla sper să se întoarcă funcțional, deși slabe speranțe. E totuși un curier care le transportă, nu o persoană responsabilă sau ceva. Dar totuși, chiar nu suntem în stare să avem o firmă de curierat normală, nu avem tehnologia, nu avem oamenii, avem lenea, nu avem mentalitatea? Adică de ce Amazon este acolo sus și noi nu … ce ne lipsește?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.