Am fost la CERF 2009. Dupa ora inchiderii. Standuri goale, totul rosu si alb, totul sobru, totul sec, intrarea 30 de lei.

E frumos, asta pentru simplul motiv ca nu era nimeni. Anul asta CERF se bazeaza pe ideea de B2B. Adica hai sa facem afaceri pentru ca astia – clientii – sunt neimportanti. Astfel incat in loc sa fie prezentate chestii, acolo sunt mese cu scaune in care sa vii sa discuti si sa inchei afaceri.

Si daca ne uitam la ce noutati sunt la CERF anul asta, vom sti cu siguranta ca la anul targul asta se va putea desfasura intr-o sala de conferinte simpla.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. Razvan

    Stai linistit, ca nici in timpul programului nu era prea multa lume :).

    Am fost si eu pe acolo azi, deprimant, in momentul asta nu vad nici o sansa pentru CERF 2010. Chiar si pentru un targ B2B e absolut un dezastru, sunt doar cateva companii si cele importante le numeri pe degetele de la o mana.

    Reply
  2. Stefan

    Niste review-uri multumitoare, as putea spune. M-ati scutit de un drum pana acolo si niste bani aruncati de pomana. 😛

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.