Va mai amintiti scandalul frunza? Am inteles ca Romania va continua sa promoveze acest brand de tara si aceasta imagine.

Da, o scurta concluzie ar fi ca a crescut numarul turistilor din Bucuresti. Insa nu cred ca e o crestere uriasa, adusa aici de ceva ce ar putea sa le placa. Ceva care sa tina mine, sa puna pe Facebook si sa primeasca un … LIKE.

In schimb Cehia s-a rebranduit.

Si ei n-au ales o companie prin licitatie publica, bla-bla-uri din astea politice, cretine si idioate. Au ales o companie LOCALA, din Praga, in urma unui fel de concurs. Iar aceasta companie a primit un premiu decent, doar 119.000 de dolari. Ce a iesit, un concept extrem de simplu, extrem de bine ales si pentru ca ei sunt primii nimeni nu se va mai putea numi Republike

Via Oana, via.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

6 Responses

  1. George

    Cum, si n-au dat un miliard pe asta ?
    Altii s-ar fi descurcat mai bine 🙂

    Reply
  2. Probiu

    Pai rebranding-ul se face in functie de profesia ministrului turismului care se ocupa de treaba asta. Asta al Cehiei o fi specialist in social media, la noi a fost o frunza pentru ca rebranding-ul l-a facut o capra…

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.