Ce amuzat poate sa fie spam-ul asta de la Raiffeisen, pe langa ca nu e scris corect, gaseste un nume pe net si-l foloseste. Si o formulare puerila.

Buna ziua, Numele meu este Bogdan Madalina-Elena sunt operator al departamentului de relatii clientii, am incercat contactarea dumneavoastra telefonic de mai multe ori, dar fara success,va rog sa accesati sistemul nostru de online banking si sa actualizati datele de contact si adresa de email pentru contactare.
Va rog accesati Raiffeisen Online
In legatura cu cererea dumneavoastra v-am trimis un email in sistemult nostru de mesagerie interna.Aveti 1 mesaj necitit(e) in Raiffeisen Online->Sectiunea mesagerie interna.
Va multumesc pentru intelegere !

Deci va rog eu mult, accesati sa ne dati si noua contul de pe card si asa mai departe. Iar asta e principalul motiv pentru care nu creste e-commerce-ul in .ro, pentru ca nimeni nu ii invata si nu iau masuri. Pentru ca nu e treaba lor, asa zic toti.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

14 Responses

  1. kk

    Primesc si eu cacatu asta de mesaj, desi n am nicio legatura cu raifeissen ..

    Reply
  2. Alessia

    IATA RASPUNSUL CELOR DE LA Raiffeisen Bank ( Adrian STATE )
    IN ACESTA PRIVINTA !!!!

    Buna ziua,

    Va multumim pentru e-mailul dumneavoastra si apreciem interesul pe care il acordati securitatii aplicatiei de Internet Banking a Raiffeisen Bank.
    Referitor la aspectele semnalate de dumneavoastra, va asiguram ca Raiffeisen Bank nu a trimis si nu va trimite niciodata mesaje prin e-mail sau SMS clientilor sai, prin care sa solicite informatii confidentiale..
    De asemenea, este important sa cunoasteti ca datele dumneavoastra personale nu sunt furnizate de Raiffeisen Bank (deoarece aceasta actiune contravine eticii si a prevederilor legale in vigoare), ci pot fi obtinute prin aplicatii specifice de preluare date pentru Internet.
    In cadrul unui atac de tip phishing autorul trimite mesaje credibile, de directionare catre o pagina web falsa (in cazul de fata deschisa sub numele de Raiffeisen Bank), unde va este solicitata completarea unor date confidentiale. O data publicate, informatiile nu mai sunt confidentiale si sunt imediat folosite de catre infractori, cu scopul de a crea pagube financiare persoanelor care dau curs acestor mesaje.
    Daca primiti un astfel de mesaj, va rugam sa respectati urmatoarele instructiuni:
    Daca suspectati ca un site nu este ceea ce sustine a fi, parasiti imediat site-ul. Site-ul original este securizat (linkul este de tip https, iar pe pagina este afisat in permanenta un lacatel).
    Raiffeisen Online nu va solicita niciodata clientilor sa divulge elementele confidentiale de identificare (Cod utilizator, parola, PIN)!
    Daca primiti un astfel de mesaj, cu siguranta este frauda! Sa NU dati curs nici unei solicitari de divulgare a acestor elemente confidentiale de identificare.
    Angajatii Raiffeisen Bank nu vor solicita niciodata divulgarea parolei si a codului de utilizator. Intr-un asemenea caz va rugam sa contactati de indata serviciul suport clienti Raiffeisen Online (numere de telefon 021 / 306.55.55 sau 021 / 306.55.56 ).
    Raiffeisen Bank nu va trimite niciodata e-mail-uri sau sms-uri clientilor prin care va solicita sa accesati adrese URL sau link-uri pentru a va conecta la Raiffeisen Online.
    Odata cu folosirea pe scara larga a Internetului, se raspandeste si metoda cunoscuta sub numele de “phishing” de a trimite mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara.
    Deoarece ne confruntam din ce in ce mai des cu astfel de mesaje electronice formulate ca si cand ar veni din partea bancii, cu un design similar, Raiffeisen Bank are pregatit un set de masuri rapide pentru blocarea acestor tentative de frauda.
    Este un bun prilej sa reamintim clientilor nostri cateva aspecte de baza privind utilizarea responsabila a instrumentelor de acces la conturile lor:
    – Raiffeisen Bank nu solicita in nicio situatie informatii confidentiale prin e-mail sau SMS(parola, numar de card sau cod PIN);
    – Parola, codul PIN nu se divulga sub nici un motiv; nu se raspunde niciunei solicitari de a divulga parola sau codul PIN; acestea sunt destinate utilizatorilor pentru accesul la canale specializate de acces: ATM, POS, Raiffeisen Online..

    In cazul in care ati furnizat informatii confidentiale va rugam sa ne contactati urgent!

    Daca va putem fi de folos cu alte informatii referitoare la serviciul Raiffeisen Online va stam la dispozitie.

    Cu stima,

    Adrian STATE
    Raiffeisen Bank
    http://www.raiffeisen.ro
    Tel. Raiffeisen Online:
    021.306.55.55
    021.306.55.56

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.