Nu ma prind, credeti ca nu e la fel? Ah da, avantajul e ca Mercedesurile astea noi nu pleaca din statie daca nu se inchid complet si corect usile. In rest totul e identic si la fel.

Vreo rezolvare? De 40 de ani incoace? In Bucuresti?

via.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

10 Responses

  1. Arthur

    Probabil peste 40 de ani toti bucurestenii vor lucra de acasa, ca alta solutie nu prea vad la aglomerarea deja existenta… Oricum, e clar. Bucurestiul a fost prost construit si folosit inca din anii 70.

    Reply
  2. Overlord

    Pe anumite artere:
    Doar la orele de varf 7-11am si 16-20.00, acolo unde avem doar doua benzi pe sens: Banda 1 cu prioritate pentru autobuze, trolebuze, taxi.
    Indiferent de ora, acolo unde avem TREI benzi pe sens: Banda 1 cu prioritate (de la ora 6 am. pana la ora 22.oo ) pentru autobuze, trolebuze, taxi.
    Exista multe bulevarde cu prea multe benzi pe sens. Se pot reconfigura cedand transportului in comun, pietonalului si biciclistilor.
    Pe anumite artere poate fi indrodus UN SINGUR fir pe sens cu eventuale alveole de retragere, stationare scurta pentru taxi, salvare sau politie.
    In prezent, traficul auto+Ratb+metrou e lasat de izbeliste, este NEORGANIZAT, nu exista o coordonare comuna. Toata lumea se amensteca cu toata lumea. Fiecare cu FEUDA lui. Orasul Bucuresti este capturat de Feude meschine care franeaza dezvoltarea pe termen lung si alunga investitorii si turistii.
    La semafor, la ore de varf, stau pe prima banda, zeci de Land Rovere mari cat o jumate de autobuz, cu un singur sofer. In spate, la coada, autobuze blocate cu sute de oameni.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.