Si as da cu el in pom. Asta cred ca ar fi cea mai buna reclama pentru modelul asta de dacie. Daca scap viu de acolo inseamna ca masina e buna.

Trecand peste gandurile mele sinucigase de la 3 dimineata, sa ne uitam putin la aia care-l promoveaza. Sa lucrezi cu automobile dacia nu e un lucru mic. Sa fii promoterul primului brand national este un pitch pe care foarte putini se pot lauda ca au incercat sa-l castige.  Tocmai pentru asta, ideea de a promova primul brand al tarii se reduce la cum sa-l facem pe client mai fericit.
Daca la publicitatea clasica, pe hartie si pe panza totul se reduce la a fi cat mai mare si cat mai colorata, pusa musai in Otopeni pe DN1, ca sa vada seful in timp ce se duce sau se intoarce de la aeroport, pe online lucrurile stau putin diferit. Degeaba pui tu o reclama uriasa, care acopera tot siteul, pentru ca omul iti va da click pe ea doar din greseala. Iar astfel tu te duci si te lauzi la client cu niste cifre mari, dar de pomana, pentru ca acele cifre nu s-au concretizat in nimic. Timpul petrecut la tine pe site e tot scazut, lumea nu s-a inregistrat, n-a continuat sa navigheze la tine, ci din contra ti-a inchis siteul in secunda doi cand a vazut ca l-a deschis din greseala. Dar tu te duci si te lauzi cu rezultate la hectar, cu ditamai bannerul pus  pe siteuri, expandabil, saritor in ochi.
Problema as zice ca sta la creativ. La baiatul care face bannerele respective. Dar nu e neaparat vina lui. Saracul este platit cu prea putini bani incat sa ii pese sau are atat de mult de munca si bannere de livrat la kilogram incat trebuie sa isi acopere norma zilnica de zeci de  bannere facute pentru zeci de companii, deci i se fix rupe. Astfel incat intreaba responsabilii ce trebuie sa faca si executa repede acolo niste afise ca de print, ca sa le puna pe siteuri, cu facilitatile si functionalitatile venite in brief sau pe cale verbala, fara sa intrebe de ce, fara sa propuna ceva mai frumos si mai uzual, fara sa creeze ceva sau sa gandeasca ceva in acest sens. Nu, doar executa ca un robot.
Astfel incat, din moment ce avem cearceafuri puse peste blocuri pe post de bannere, din moment ce avem pagini A3 de ziare acoperite de asemenea cearceafuri cu care nu te poti sterge la cur pentru ca te murdaresti, de ce pe online am avea ceva diferit? Sau de ce ne laudam ca putem creste calitatea onlineului astfel incat sa ne ridicam la nivelul la care terbuie sa fim?
Nu … sa facem norma, sa multumim clientul, sa luam banii, restul prea putin conteaza? Ah, utilizatorul? Ala doar trebuie sa dea click pe bannere sa avem cu ce ne lauda mai departe. Apoi putem doar participa la internetics cu ditamai creatiile.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

4 Responses

  1. Leonardo Teleanu

    Vinovat nu este baiatul respectiv, chiar daca e sau nu platit bine. De vina e shefu’ lui, pt ca baiatu’ care executa, lucreaza intr-o companie, la care ordinele nu se comenteaza, ideeile nu sunt bine venite, ori faci ori pleci. Shefu’ e ala, atotstiutorul. El stie cel mai bine cum se face. De aia si bannerele peste tot site-ul, fara X button, etc. Concluzie? Fuck “atotstiutorul”.

    Reply
  2. liviu amza (nadie)

    ai dreptate nu-i deajuns sa faci reclama pe un site intr-o pagina sau sa arunci cu fluturasi alandala.efectul conteaza.atunci cind se duce clientul sa comande DACIA SADERO si-ti spune ca a vazut reclama pe blogul x sau pe situl y ori in ziarul z isi merita banii.pina atunci eu cred ca trebuie sa incaseze ceva echivalent cu multiea vida.trebuie sa recunoastem ca Dacia Sandero este o masina cu stil.are un design placut este usor de manevrat scaune confortabile caroseria este prinsa bine nu zdrangane iar motorul toarce mai ceva ca o mita.eu auzeam radio muntenia fm in mers.tine cont ca erea dat volumul la minim.iar frina de mina ingheata masina pe loc.nu am putut sa plec cu ea pina nu am decuplat-o.incearca sa faci asta cu alte masini.o sa vezi ca se poate.are si o buna stabilitate.eu pot sa zic ca sint mindru de ce masini le ies din miini romanilor.sa nu uitam ca pina in 89 exportau ARO tractoare Dacii si camioane peste tot in lume.apropo ce-i cu blogul tau?partea din dreapta nu se vede.parca-i taiata cu barda.AM SCRIS PI…. Vrei sa fii la….. cam atit se vede restu’ este negru.e broserul meu de vina?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.