se zice ca 97% dintre posesorii de ING card dorm mai bine.
De asemenea si 97% dintre femeile care au consumat Activia timp de 14 zile au cunoscut o imbunatatire a starii generale si a ritmului intestinal lent.

Drept urmare, de ce 97% ? Care e ideea de marketing? De ce nu 98? De ce nu 92% cum se lauda Cosmote … sau orice alta cifra? 🙂
Pana si providerii de internet se lauda in contracte cu uptime-uri variate, majoritatea promit 95% uptime.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

9 Responses

  1. limpede

    In concluzie toti posesorii de card ING mananca Activia si de aici procentele identice. Cele trei procente ramase reprezinta posesorii respectiv consumatorii de Activia si card ING care nu sunt sanatosi 🙂

    Reply
  2. Ahriman

    97% este un prag psihologic… Este posibil sa se fi facut niste studii pe tema asta si sa constate ca 97% are un impact mult mai bun decat 95% care suna prea… matematic exact, prea tipic… 100% in nici un caz nu merge…
    Asa cum a spus cineva mai sus, 95% e prea mic, 100% e incredibil si au ales jumatatea…

    Reply
  3. Pablo Paicaso

    Cum o dam…nu e bine…Dar daca facem o campanie cu 6 din 49 % spargem tot. Ce vanzare nene……..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.