Sase! Udrea intra pe internet. Udrea are blog! Udrea stie sa foloseasca internetul!

Drept urmare ministrul turismului vine cu o campanie de bannere de 9 milioane de afisari. Cam juma de zi, sau cam 3 ore. (depinde unde vrea sa execute afisarile alea), dar sa vedem unde.

Ministerul Turismului va achiziţiona serviciile de difuzare a 550 de spoturi pe Eurosport şi a 475 de spoturi pe Eurosport 2, o campanie de sponsorship pe canalul Eurosport de 325 billboard-uri de şase secunde şi o campanie de difuzare pe internet a 9.000.000 bannere, toate aceste servicii la un buget total de un milion de euro.

De aici.

Sarind peste chestia aia cu 9 milioane de bannere (sunt curios daca in comunicat asa s-au exprimat desteptii), hai sa aflam si cat costa toata treaba asta pentru Romania:

Valoarea contractului pentru Lotul A este de 1.008.400 de euro, fara TVA, iar pentru Lotul B, de 336.100 de euro, fara TVA. In total, Ministerul Turismului trebuie sa plateasca in total 1,6 milioane de euro, doar pentru difuzare, creatia si productia fiind achitate prin sponsorizare de banca BRD – Group Societe Generale.

E BINE UDREA! E BINE!

Intrebare logica? Asa te-a invatat Ridzi??!

Update: am omis neintentionat sa zic ca in banii astia intra si vreo cateva spoturi pe CNN.

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

Leave a Reply

Your email address will not be published.