Hai sa facem iarasi calcule. S-au cam terminat numerele de inmatriculare de bucuresti, se vor trece la numerele de 3 cifre in curand. Adica vreo 1.200.000 de masini inmatriculate in Bucuresti,  din astea doar 31.000 s-au oprit anul trecut pentru o perioada de timp deoarece soferii au ramas fara permise.
Anul asta doar 17.000 pana in luna august. In schimb, trafic mai bun si mai fluent … doar intamplator.

As vrea sa spun doar noaptea, dar atunci sunt raliuri in oras. Si nu numai in Bucuresti, in Constanta la doua noaptea stii ca se schimba cluburile sau ca oamenii care se simt bine in club ies sa se racoreasca putin. Exact atunci cand politia se duce la masa nu? Sau ia o pauza?

About The Author

Cristi Dorombach, problogger la piticu.ro, dcristi.ro scrie despre internet, online, social, politic, filme, muzica, viata de zi cu zi pe blog.

3 Responses

  1. Andrei Ruse

    Depinde cand ai fost tu in Constanta, ca in sezonul asta politia misuna la cele mai naspa si neasteptate ore pe bulevardele suficient de bune ptr viteza.
    Pe mine m-a oprit la 1 si ceva; pe un tip cu Ferrari care zbura prea jos, pe la 4, etc…

    Reply
  2. dc

    Piticule,
    ca om care merge mult cu masina stii cat de proasta este semnalizarea rutiera la noi. Boscheti care acopera spatiile de trecere dintre sensurile despartite de scuaruri, copaci netoaletati care acopera semnele si semafoarele.
    Care este atitudinea politiei rutiere?
    Indiferenta, suficienta, nesimtire, incremenire in mentalitatile comuniste de necomunicare cu cetatenii care sesizeaza neregulile si neajunsurile.
    Am dat un mail in care spuneam ceva, a dat si prietenul meu unul in care atasa poze exemplificatoare si nu am primit niciun raspuns.
    Mentionez ca sunt sofer profesionist cu toate categoriile si prietenul meu e instructor auto si el cu toate categoriile si cu un milion de kilometri la activ.
    Deci, nu vorbim din burta si nici de sub burta cand e vorba de soferie.
    Si totusi, nimic.

    In alta ordine de idei, politia nu demonstreaza prin activitatea cotidiana ca vrea sa-si faca treaba. Sunt atatea locuri sensibile, unde chiar s-ar cere prezenta echipajelor la orele de varf, dar e prea greu probabil.
    La fel si in privinta curselor de noapte. Toata lumea stie, numai ei nu fac nimic.

    Nu inainteaza un proiect de reglementare a semaforizarii in sensul ca toate semafoarele sa fie cronometrate, sa stii cate secunde de verde mai ai si cate de rosu. E prea greu, fara indoiala…

    Nu obliga administratorii drumurilor, in sarcina carora este semnalizarea rutiera, sa mentina in permanenta vizibilitatea asupra indicatoarelor si semafoarelor prin toaletarea spatiilor verzi.

    Nu inainteaza un proiect prin care sa se interzica montarea de panouri cu orice fel de inscriptii chiar pe marginea drumurilor.

    Nu se preocupa sa faca lucrurile cu cap. (du-te de la Favorit spre Moghiorosi, si ingrozeste-te de cate indicatore cu P – parcare- ai parte. Sunt albastre, foarte asemanatoare cu cele pentru trecerea de pietoni. Din viteza LEGALA obosesti sa decelezi care ce inseamna. Vezi 4 cu P si unul tot albastru cu trecere de pietoni.

    Iarasi, alta belea: este inadmisibil, periculos si ineficient ca pe un mare bulevard sa faci o trecere de pietoni semaforizata si apoi 4 nesemaforizate.
    Tot in locul amintit mai sus vezi si asta. Si de fapt in multe locuri.
    Cum este sa vezi verde, sa treci si la 100 de m sa ai trecere nesemaforizata? Ne miram ca se produc accidente? Pai unui strain nu i-ar trece prin cap ca se poate asa ceva, sa treca pe verde, sa aiba si el 50-60 la ora si imediat sa dea de treceri nesemaforizate. Ori lasa-le pe toate fara semafoare si atunci ne uitam dupa semne, cu conditia sa se vada de copaci, si sa le putem decela dintre cele de Parcare, ori pune la toate semafoare, sincronizeaza-le si fa-le cronometrate si gata.

    Sunt multe de zis, ma opresc aici.

    mailul de care spuneam

    http://i679.photobucket.com/albums/vv160/camionagiu/sesizarepolitie.jpg

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.