Euroline Cards – EFG retail service – finalul
Acum ceva ani de zile, habar n`am cand, pe vremea cand eram mai mic si mai coruptibil am avut ideea mareata de a-mi face un credit pentru niste produse de la magazinele de larg consum din tara noastra. Creditul l-am facut la Euroline Cards pe vremea aia, bunurile de larg consum le-am cumparat de la Altex. Eu relativ m-am scapat de card pentru ca il platea maicamea astfel incat sa nu ma leg la cap cu chestia asta, mai ales ca eu doream sa platesc la vremea aia cu banul jos, dar lumea a fost atrasa de magia unui card de credit.
Ma rog, creditul intial a fost de 1.700 de lei, 17 milioane adica. O nimica toata, banii pe care reuseam sa ii beau intr-o saptamana. Bani care erau returnati sistematic inapoi in fiecare luna. Si povestea merge mai departe.
La un moment dat mi-am pus eu intrebarea cati bani mai am de returnat si am ajuns la o concluzie trista, azi am fost sa imi inchid contul. Si am intrebat curios dupa ce l-am inchis cati bani am platit? Si am primit o hartie pe care scrie:
Sa traduc. Creditul a fost de 1749. Dobanda de 771, taxa de card (ca deh), o nimica toata, 15 lei. Comision LUNAR: 108 lei. Penalitati de intarziere si etc, au dus la plati de 4519 lei.
Deci daca va mananca in cur sa faceti credite aiurea, cititi de vreo 3 ori inainte contractul. Dupa care, recomandare de la un om patit NU va faceti card de credit. NU VA FACETI DESCOPERIRE DE CARD. NU va aliati cu banci dubioase cum ar fi EFG retail, Banc Post, Euroline, Eurobank, Credit Europe Bank, sau alte tampenii de institutii financiare ca Provident sau altele. Aveti o sansa unica in viata de a va trezi ca trebuie sa platiti pentru ceva de 4 – 5 ori cat face.
De ce am insirat eu institutiile alea de credit acolo? Pentru ca le stiu patite, iar la ce facilitati au oferit imediat s-a ingramadit lumea la ele. Ah si oferta cumperi acum, platesti la anul, se traduce in 60% comision de administrare + % comision, + % taxe si asa mai departe. Deci nu e nici o treaba.
Dar ma rog, omului nu ii poti impune ca isi face singur cu mana sa, ii poti doar recomanda.
Asa ca daca chiar vrei ceva, intai economiseste ca asta o poti face la o institutie financiara asigurata de catre cineva, iar atunci cand ai economisit destul poti sa te lafai in distractii.
Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te la feed-ul RSS sau citeste articole pe aceeasi tema din lista de mai jos.
Etichete: banc post, banci, carduri, carduri de credit, credit europe bank, credite, euroline, Romania, tzapa








Publicat la data de 21.10.2009, ora 21:50
nu am reusit niciodata sa inteleg mirarea asta de la sfarsit … voi pe ce credeti ca traiesc bancile ? pe investitii inteligente ? pe mana lu’ dumnezeu ?
din asta traiesc .. de asta le si convine sa dea bani oricarui … pentru fiecare smecher care ii pacaleste exista alti 20 de fraieri care platesc dublu banii pe care i-au luat ( si asta doar in cazurile fericite ) .
Publicat la data de 21.10.2009, ora 21:56
Da, subscriu; sfatul meu catre toti este sa nu aveti de-a face mai ales cu banci din grupul Euro Bank : EFG, Bancpost, Eurobank etc.. grecii astia sunt niste zgarciti si niste lacomi. Eu nu am de-a face cu retailul , dar prin spate , suportul retailului e varza. Deci nu EFG , nu Bancpost nu Eurobank !!!
Publicat la data de 21.10.2009, ora 22:27
EFG Retail e IFN..si da au dobanzi ametitoare:)
Publicat la data de 22.10.2009, ora 02:28
dormi linistit F.N.I. vegheaza pentru tine.suna cunoscut?
Publicat la data de 22.10.2009, ora 07:01
Cine zicea ca facem ca tine? Multe lucruri sunt cam simple, dar mandria si lacomia multor oameni simpli, duce la dezastru. Gen, “eu traiesc in Romania, n-am unde sa locuiesc, dar sa vezi ce masina mi-am luat”.
Eu in viata asta vreau sa fac tot posibilul sa nu ma afiliez cu bancile, cum e traditia romaneasca.
Publicat la data de 22.10.2009, ora 10:45
joe relax … du-te in unirii, sau oriunde
lumea cumpara HAINE cu cardul de CREDIT, IN RATE
haine ma … cacat
Publicat la data de 22.10.2009, ora 09:28
Foarte tare
Si eu care credeam ca mai rau ca dobanda de 100% practicata de bancile comerciale in 95-96 nu se poate 
Publicat la data de 22.10.2009, ora 09:45
Sotia mea e collection officer la EFG Retail…nici nu stiti cu ce poveasti ametitoare vine acasa seara de la munca!!!! Fugiti de asa ceva cat puteti de mult! Oricum fraieri care vor dori plasma si alte cacaturi (desi nu au bani nici de hartie igienica!) vor fi mereu! God help us all!
Publicat la data de 22.10.2009, ora 10:46
da, ieri langa mine era un controlor de la RATB, care auzea ce ii zice ala si inghitea in sec …
daca pe sora ta o cheama laura, ieri am fost eu la ea
Publicat la data de 22.10.2009, ora 12:03
Piticule, e sotia, nu sora mea! Sunt peste 250 de angajati pe collection acolo…ca romanii si-au facut la greu carduri EFG si acum nu mai platesc! Sa vezi povesti de genul “am gasit bani pe card si am crezut ca sunt cadou de la banca, de aia i-am folosit” sau “am luat o plasma in rate, cum sa o vand acum sa va dau banii inapoi? eu ce fac fara tv?”!
Multi isi merita soarta asta, sunt prosti facuti gramada, nu citesc cacatul ala de contract….. si asa mai departe! Ma rog, rromania…..
Publicat la data de 15.1.2010, ora 11:31
mai bine ar practica prostitutia decat sa lucreze la EFG,nu ar blestemao atita lume,daca face o muie face pe cineva fericit dar daca suna dupa bani este injurata.Asa mai bine ati accepta prima varianta.
Publicat la data de 22.10.2009, ora 15:58
Nu sunt toate chiar o apa si-un pamant. Am apelat la un card d’asta de la Credit Europe si totul a fost foarte ok. Ca fapt divers am apelat la el pentru niste rate la termopane ca nu imi ajungeau banii cash de care puteam face rost. Am platit frumos X rate cate am stabilit, fara albe dobanzi si magarii si totul a fost/este ok.
Pe de alta parte sunt si situatii mai dubioase si incalcite, asta e partea a 2-a, le gasim peste tot nu doar la bancile enumerate de piticu si ceilalti mai sus.
Cheers!
Publicat la data de 24.10.2009, ora 20:08
Ha, ha, ha. Eu am lucrat acum vreo 3 ani la o firma de curierat, duceam cardurile la oamenii care isi facusera rate. Cand bateam la usa si le spuneam ca le-am adus cardul de la eurolines mai mai sa ma ia la bataie pana sa le explic ca eu nu lucrez la eurolines, ci doar la firma de curierat.
Publicat la data de 10.11.2009, ora 12:08
NU LE MAI DATI BANII LA CAMATRII AIA DE LA EUROLINE!!!
EU NU AM MAI PLATIT DIN MARTIE 2009 SI NU MI-AU FACUT NIMIC. MA SUNA CA DISPERATII DE 10-15 ORI PE ZI, DE DIMINEATA PANA NOAPTEA, SI NIMIC MAI MULT. MI-AU FACUT CHIAR SI PROPUNERI DE REFINANTARE A SUMEI DATORATE PRIN INCHEIEREA UNUI ALT CONTRACT. OARE CEL INCHEIAT PRIMA DATA ARE NEREGULI? NU FACETI PROSTIA SA INCHEIATI UN ALT CONTRACT CU CAMATARII ASTIA CA PE URMA NU MAI AVETI CE SA FACETI.
Publicat la data de 14.1.2010, ora 18:57
pai…plateste fraiere…ca de aia te suna de 10-15 ori pe zi… NU e normal sa si platesti daca ti-ai cumparat ceva prin credit? Probabil ca PC-ul tau conectat la net e luat in rate?!
Publicat la data de 28.1.2010, ora 22:09
daca bani nu a avut ce sa faca si el, lasa l sa astepte ca pana o sa fie excutat silit, institutiile astepta sa si revina piata,asta e singurul motiv, dar cu sigurata isi recupereaza creantele
Publicat la data de 7.1.2010, ora 13:29
Pot sa va spun ca Efg Retail are oferte destul de bune,si dobanzi mult mai mici decat la alte birouri din astea de finantare.Eu spre exemplu am intrebat la CETELEM ce costuri au si comparativ cu EFG au dobanzi duble(45%).Eu una stiu din experienta ca cei care sunt corecti nu intampina probleme.Au rate fara dobanda si sunt chiar convenabile,adica nu scrie fara dobanda si platesti de te doare buzunarul.E adevarat ca daca ai intarziat iti pun 50 ron in plus la rata,dar mi se pare corect,atat timp cat ai la dispozitie 18 zile ca sa iti platesti rata.Am citit comentariile voatsre si observ ca mare majoritate vorbesc in necunostinta de cauza.Se vede ca romanul nostru tot needucat a ramas,nici nu stie ce semneaza,nici ce vrea…E fericit atunci cand si-a luat ce si-a dorit cu banii altuia,dar cand tre sa dea banii inapoi ii cam “mor boii de la caruta”.N-ati inteles ca aceste credite sunt tot pentru cei care au de unde sa dea nu pentru cei care,ca sa plateasca o rata,se imprumuta din alta parte….un popor de incostienti si de iresponsabili….asta suntem…
Publicat la data de 8.1.2010, ora 12:36
Sa nu bac in cacat am inteles dar ce fac dupa ce m-am bagat. Cine ma invata cum sa ies ?La cine ma adresez?Trimit recuperatori dupa noi dupa ce am platit de 10 ori. Am ajuns la concluzia ca trebuie sa-i intretinem pana murim , daca am fost prosti.
Publicat la data de 12.1.2010, ora 14:50
Un popor de incostienti?? pai pe baza noastra au scaunelele caldute ,dar cit o sa tina asta?// Vi se pare corect la o rata a unui tv sa platesi 3ani.,,sa mai ai 2ani de platit,,punind in fiecare luna cate 120lei ,iar suma creste ajungind la 67 mil.E CORECT ASA??// orcum am sesizat protectia consumatorului si stiau de aceasta firma care fraudeaza grosolan .O sa consult si un avocat ,o televiziune .nu ma las ,ca doar am toate chitantele ……sa faca si alti la fel ca doar suntem un popor,,,incostient si iresponsabili””’
Publicat la data de 17.1.2010, ora 15:42
Da, majoritatea sunt iconstienti…
Am card EFG…am avut 12 rate si le-am platit la timp…nici o penalizare, nici un leu in plus nu am platit. Mai mult, imi pastrez cardul, pt. ca am vazut ca au o gramada de promotii de genul “8 rate fara dobanda”(a nu se intelege fara costuri).
App, dupa ce termini rata si nu mai folosesti cardul, nici comisionul de administrare de 4.5 ron/luna nu-l iau, cum e si firesc…dar am dat telefoane si m-am interesat nu am fost ignorant si am lasat lucrurile la voia intamplarii.
Daca nu sunteti in stare sa va interesati, asa va trebuie…nu va mai smiorcaiti pe bloguri…si nu va mai faceti rate, pt. ca daca nu stiti sa vi le administrati, vi le administreaza altcineva …dar contracost, bineinteles…:D…si inca o treaba…au fugit “bancile” dupa voi pe strada si v-au obligat sa va faceti credite??…sau ati navalit voi in birourile bancilor si ati solicitat acest lucru??(stiu cazuri cand cel care intocmea actele, era mituit ca sa schimbe unele date legate de solicitant pt. ca acesta sa se incadreze in scoring si pt. a i se aproba rata)…si cand ati solicitat acest lucru, cati dintre voi s-au gandit la faptul ca vor trebui sa le si plateasca??…cati dintre voi ti citit un contract cap-coada ca sa va puneti la punct cu toate clauzele??…prea putini, din pacate…
Publicat la data de 17.1.2010, ora 15:56
pt EU ; Dumneata cred ca lucrezi la ei ,daca esti asa de sigur ca iti da bani pe card fara costuri ,incearca si soate ca poi vezi tu …cine iti da bani degeaba fara dobinda??? Si apropo de contact ,cine la vazut?? doar o factura si pa ,cine sa gindit ca in anul 2010 poti sa fi pacalit asa ….hai ca eu is prost dar ,atita lume pacalita ,e posibil ? ….dar minunea nu tine decit 3zile mai vorbim……
Publicat la data de 28.1.2010, ora 22:51
Intai citeste cu atentie ce a scris ”EU” mai sus a zis “nu fara costuri”, dar sa stii sa administrezi, ai avut un nr de contatct, de ce nu ai sunat sa te interesezi , mai lasa amenintarile pe blog-uri, TU NU AI BANI DE RATE dar sa ii dai in JUDECATA, rezolva situatia cat mai ai posibilitate….
Publicat la data de 30.1.2010, ora 19:03
de unde stii ca nu am bani? sau vrei sa platesc in continuare ca alti so duca bine,da am bani de avocat ,iar daca el va spune sa platesc ,o sa platesc
in niciun caz no sami platesti tu ,,,si apropo daca de doare asa de tare de datoriile cuiva afla ca acel produs ce lam luat lam platit de 5ori , dar ei vrea sal platesc de 10 ori ,,dar stii proverbul …nemultumitorului i se ia darul..:))=))
Publicat la data de 3.2.2010, ora 11:21
luaiar draci cu efg -ul lor de camatarii au venit sa faca averi pe spatele romanilor iar voi care tineti cu ei mucles ca santeti din teapa lor pe mine ma ars cu un nenorocit de calculator mi la facut de 80 milioane dracu le mai de nici 5 bani .sa ma dea in judecata si unde o vrea ei ma doare in c…. daca calca vreo unu la mine ai iau cu paru
Publicat la data de 3.2.2010, ora 18:34
am facut un card efg si am luat un telefon,timp de 4 ani am platit in fiecare luna rata dar nu in termenul stabilit de ei pentru ca nu am stiu si uite asa pana in acesata luna cand nevoit sa fac un imprumut pentru o casa am vrut sa achit suma integral.Am cerut sa mi se faca o reclculare finala unde sa constatat ca mai am de plata 2000 lei,bani pe care iam achitat intergral solicitand sa-mi se inchida urgent contul la ei,pentru ca banca il vede si ma impiedica.va spun solemn ca am incercat pe toate caile dar nu am putut,motivau fel si fel de situatii,iam implorat,iam rugam dar nu mergea nimic,imi puneau ca abia dupa 30 de zile se va putea.mam umplut de draci vreau sa ma credeti pe cuvant ca mam suit in masina si am mers la bucuresti,pe autostrada in urma telefoanelor primite de la sotia mea de operatorul de la banca mau sunat si au inceput sa se balbaie ca o va rezolva in cateva zile.dar nu sau mai inteles cu nebunul si am ajuns la ei.IAM FACUT VARZA PE TOTI ANGAJATII LEAM SUPUS CA II VOI SCHINJUII,IA LUAT MAMA DRACULUI PE TOTI AM FACUT ACOLO UN CIRC SI UN IURES DE TOATA FRUMUSETEA CU NAU MAI VAZUT BAIETI.nu a mai ramas nimic pe birouri.am vut soti de izbanda si miau inchis contul asa cum am vrut.unde mai puneti ca sunt si politist .nu le doresc decat sa ii manance serpii pe totii,sa le coaca genunchi pulile si pizdele la toate tarfele de acolo.va iubesc si pe iei tata datile la capatana,pentru ca sunt banii vostrii.
Publicat la data de 8.2.2010, ora 18:46
EFG voi sunte-ti tepari dar eu sunt Vlat Tepes.Nu ma mai telefonati ca vin peste voi si fac mai rau ca Doru va treag pe teapa!:))))
Publicat la data de 11.2.2010, ora 10:00
hahahah ce proasta esti!
)
Publicat la data de 8.2.2010, ora 23:12
nu exista tepari, exista doar fraieri disperati dupa plasma din vitrina, orbiti de ce au nevoie incat semneaza si cu stanga si cu dreapta orice li se pune in fata fara sa citeasca TERMENI SI CONDITII. fara sa intrebe si mai rau, fara sa ii intereseze, ca deh, o sa vada otv HD. Asta merita, vrei si cu pla-n cur si cu sufletu-n rai..nu se poate;)
Publicat la data de 12.2.2010, ora 12:12
oamenilor eu vreau sa scap de cardul euroline,cum sa fac ?am platit ratele la timp acum ma suna lunar sa le dau cate 10 lei si m-am saturat.
Publicat la data de 19.2.2010, ora 09:58
trebuie sa faci cerere la ei de inchidere card.suna la ei
Publicat la data de 25.2.2010, ora 01:13
mi-a luat si mie mama un comp(imi doream foarte mult de foarte mult timp) in 20 rate “fara dobanda” si in 2009 dec am platit ultima rata…uneori s-a intamplat de am mai intarziat cu plata max o saptamana dar,dar, am fost constient de intarziere si am platit totodata si penalaizarea la fiecare rata (sa zic 5 sau 6 rate). dupa acea am incercat sa sun la astia de la efg si sa vezi belea…sun si iau legatura cu o muista de a lor…ii spun ca mama este plecata in afara( ea fiind titularul contului….iar eu plateam ratele aici in tara) si ca vreau sa stiu si eu care e starea contului si raspunde “ne pare rau dar aceste informatii sunt confidentiale si nu le putem discuta decat cu titularul contului”…sa le fut rasa si sa ma cac pe mormantii mortilor lor de camatari care fura intruna intruna…azi m-au sunat pt bani cred…i-am dat mamei mele numarul sa sune ea si nu au raspuns…ma doare fix in Pla ca eu nu mai dau un leutz…am toate chitantele asa ca pot sa se puna si in cur si in cap ca nu mai scot un leu din buzunar….n-au decat sa imi beleasca pla….NU va ma incurcati cu talharii astia…daca ma mai suna sa vezi ce Dumnezai le trag
Publicat la data de 1.3.2010, ora 10:48
la fel sunt si eu intr-o situatie dificila.tatal meu care a decedat acum 5 luni a luat produse acum 3 ani in valoare de 1700 lei.a platit lunar dar fara sa site doar suma minima de plata 100 lei si a mai scos de pe card vreo 500.in prezent suma de plata e de 4000 iar mama mea e disperata pt.ca ia venit in posta ca daca nu plateste ia lucruri di casa.inca nu am facut succesiunea.eu m-am gandit sa platim dar in rate pt.ca apartamentul e jumate pe mam jumate pe tata.mai am 2 frati dar care nu au posibilitatea sa plateasca.eu m-am gandit ca daca platesc 400 pe luna poate reusesc sa achit intr-un an daca nu umfla escrocii astia dobanda sa nu mai terminam veci.ne e frica sa nu pierdem apartamentul.
Publicat la data de 1.3.2010, ora 10:49
la fel sunt si eu intr-o situatie dificila.tatal meu care a decedat acum 5 luni a luat produse acum 3 ani in valoare de 1700 lei.a platit lunar dar fara sa site doar suma minima de plata 100 lei si a mai scos de pe card vreo 500.in prezent suma de plata e de 4000 iar mama mea e disperata pt.ca ia venit in posta ca daca nu plateste ia lucruri di casa.inca nu am facut succesiunea.eu m-am gandit sa platim dar in rate pt.ca apartamentul e jumate pe mam jumate pe tata.mai am 2 frati dar care nu au posibilitatea sa plateasca.eu m-am gandit ca daca platesc 400 pe luna poate reusesc sa achit intr-un an daca nu umfla escrocii astia dobanda sa nu mai terminam veci.ne e frica sa nu pierdem apartamentul.
saracul tata a murit neimpacat pt.ca nu intelegea de ce el plateste iar suma in minus creste.
Publicat la data de 9.3.2010, ora 15:32
Sa fim sincer is doua tabere una de HOTI si alta de “posibili Inconstineti”
Daca EFG si restul ar face un contract prin care sa explice LEU cu LEU ce platesti si cat ii scorul..putini ar mai lua credite. Dar in Romania Hotia este legalizata… asa ca ???!!! Daca e voie legal… ne trag in piept cum vor ei.
Iar pt “anumiti cetateni care is inconstienti” nu toti ci o parte … is merita soarta.
Cei mai multi insa sunt oameni cinstiti care isi platesc ratele si mici penalitati de intriziere a ratelor. Ar fi bine ca in final cei care is CORECTI sa si CASTIGE!! Dumnezeu sa va ajute!
Publicat la data de 9.3.2010, ora 17:18
Si eu am luat un tel.de 8 mil..acum 5 ani si mi s-a dat un card cu 3 mil,pe care i-am scos atunci.Dupa 5 ani de platit rate,imi zic ca mai am sa le dau 34 de mil,dar nu pot intelege cum au ajuns la suma asta enorma,in conditiile in care eu le-am platit rate 5 ani de zile.Sunt niste excroci,la care nu am sa le mai dau nici un ban,sa ma de-a in judecata ,ca nu au nici o baza legala.Sunt niste camatari imputiti,la care nu o sa le mai dau nimic,m-au stresat 5 ani cu telefoanele,mai sunau si cu nr ascuns de ma m-ai certam si cu barbata-meu ca zicea ca cine stie cine ma suna.Hotiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Publicat la data de 10.3.2010, ora 21:40
c sa zic…si eu sunt intr-o situatie cam airea cu astia de la efg si sunt hotarat sa nu mai platesc nici un leu(chiar dak as vrea,nu am….) tot sunt amenintat k voi fi dat in judecata si k voi primi ordin de plata silita!adica?c pot sa imi faca?eu nu am nimic trecut pe nume,deci nu pot sa imi puna sechestru pe nimic acasa si la puscarie nu cred k se ajunge din asa ceva….astept un raspuns de la cineva care e intr-o situatie asemanatoare
Publicat la data de 12.3.2010, ora 18:00
nu are ce sa it-i faca decat sa te sune non stop altceva nu are ce sa faca si cu sechiestru e foarte greu, pt ca mai intai trebuie sa aibe loc un proces la care ai si tu dreptul la replica asa ca stai linistit ca si eu am trecut prin asta, si eu chiar detin cam multe pe numele meu sfatul meu schimbati nr de tel sau dale cu ocupat si o sa se plictiseasca darar tusea aia mare in toti care lucreaza cu EFG
Publicat la data de 13.3.2010, ora 15:44
dupa ce ca sunt hoti mai sunt si prostii…vai de ei cu falimentul care ii astapta…ne-am unit prea multi….prea multe reclamatii pe unde trebuia…sunt disperati ca multi nu le mai platesc…asa merita camatarii astia….
Publicat la data de 15.3.2010, ora 20:26
salut tuturor,am si eu aceasi problema ca marea majoritate,pe mine ma suna si ma STRESEAZA ca am platit mai devreme cu o zi si m-au penalizat.Fratilor vreti sa ne intanlim la ei in fata sediului in Bucuresti.Eu asi propune pe fiecare saptamana nemultumiti sa vina la ora 16-17 seara in fiecare marti.Eu ii dau in judecata deoarece nu-i mai suport,nu am avut timp de ei dar incep cu protectia consumatorului,continui pana in instanta ca nu se poate pt. un calculator de 2000 ron in 2006 sa platesc 6000 ron pana acum si mai am de plata 6500 ron in acest moment.fratilor impartiti lunar suma de 6000 ron platita in 4 ani si veti vedea ca a fost o mare teapa.PT CINE NU ESTE IN ACEASTA SITUATIE SA NU VB. PROSTI,MAI BN SA TACA.bafta.