Nu-i mai plangeti pe motociclisti
Uite-i cum sunt, asa sunt toti, fara exceptie. Ah da, sunt exceptii, astea apar in functie de capacitatea cilindrica si caii putere ai fiecarei motociclete.
Va atacati ca generalizez? Hai sa ne gandim care motociclist merge sub 70 in Bucuresti, ma iau dupa ei ma alerg cu ei seara prin oras, iar eu ma opresc la limita ridicarii permisului de conducere. In schimb ei nu. Pentru mine in schimb depasirea vitezei limite admise se cheama minim 250 de lei, banii jos. De banii astia eu conduc o luna intreaga. Pentru ei … dar ei nici nu trebuie sa plateasca banii astia ca nu-i opreste nimeni.
Si acum te miri de ce mai pica cate un motociclist si toata comunitatea il plange. Pai uite-te la imaginile de mai sus sa intelegi de ce il plange.
PS: respect pentru motociclistii care circula in coloane in limita legala pe DN1A.
Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te la feed-ul RSS sau citeste articole pe aceeasi tema din lista de mai jos.
Etichete: accidente, masini, motociclisti, trafic









Publicat la data de 15.9.2009, ora 02:36
motociclistii sunt niste retardati in general… isi iau motor pt ca fufele sa se ude peste tot… cele proaste of course
Publicat la data de 15.9.2009, ora 08:34
Da’ cum e o fufa uda minele?
) Ei?
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:27
eu merg de mai mult de 1 an. n-am luat pasager(a) decat o singura data.
tin la viata mea, dar si a celor de langa mine. nu-i supun la riscuri inutile.
Si cred ca te oftici ca noi putem “uda”, pe cat tu NU…
Publicat la data de 15.9.2009, ora 15:02
a, da, buna si asta
)
ma intreb pe ce fufe oi fi vrand eu sa ud
Publicat la data de 15.9.2009, ora 15:12
te miri …
sunt destule 
Publicat la data de 15.9.2009, ora 08:54
Teribilisti de astia sunt peste tot si vor fi mereu.
Problema e ca aceasta tara a noastra nu are infrastructura necesara mersului pe doua roti.
Iar in legatura cu biciclistii… sa nu ma pornesc iarasi.
Caci militez pentru biciclisti cu carnet. Foarte pe scurt argumentatia:
legea te trateaza, pe tine, biciclist, ca vehicul, atunci comporta-te ca atare. Si in primul rand invata tot ce am invatat si noi, soferii, si dupa aia iesi pe strada.
Daca nu, mergi prin parc si prin curtea ma-ti.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:27
sustin
Publicat la data de 15.9.2009, ora 09:06
ca ai luat atitudine sunt de acord si in asentimentul tau, ca ai generalizat insa….. ai dat cu mucii in fasole! nu cunosti toti motociclistii din Romania deci nu poti face statistici, eu zic asa, ia atitudine!cel mai bine e cand vezi unul ca trece in trafic pe langa tine frige un pic de volan spre el sa-l sterfelesti pe nenorocit, sa-i dai o lectie. si daca cade si isi rupe mana cu atat mai bine, sa sufere si el si mama-sa de la-mbracat! eu chiar propun sa initiem miscarea de eliminare a tuturor motociclistilor de pe soselele patriei,nu merita sa existe alaturi de noi, soferii civilizati, regulamentari, care parcheaza doar in locurile special amenajate, nu depasim nici macar pe simulator viteza regulamentara.
moarte tuturor motociclistilor!
bine, exceptiile sa nu moara dar sa isi scranteasca preventiv o mana, un picior pt ca mai devreme sau mai tarziu si ei vor deveni la fel ca ceilalti
si nu uita, daca poti face rost de un cablu de otel subtire il poti intinde intre doi stalpi intr-o zona pe unde trec motociclistii, stii ce amuzant e cand mai decapitezi cate unul si il vezi asa ruland inca cativa metri cu sangele siroind din gat?
o zi buna iti doresc, dar asa in general, fara exceptii
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:24
au, esti groaznic. sa-ti fie rusine 10 minute
Publicat la data de 15.9.2009, ora 10:52
Mai piticule(cu p mic), Nu mai generaliza, ca asa zic si de astia pe 4 roti(conservarii) si de aia cu jeep uri si de aia cu biciclete si tot asa..pastreaza ti impresiile pentru tine, atata vreme cit nu ai cum face statistici. A merge pe motocicleta e la fel de legal cu a merge cu masina. Si oricum peste ani, probabil copilul tau va prefera un scuter, o motocicleta sau cine stie ce va mai aparea. Si ce faci? Dai peste el cu masina, ca nu l recunosti? Esti dus vereeee….
Publicat la data de 15.9.2009, ora 11:03
Oh, da, “frumos” articol n-am ce zice. Ma incanta sa vad cata bunatate exista pe lume, cata buna crestere si bun simt. Asa se face educatia, intr-adevar, generalizand, punand toti oamenii la zid, ce sa te mai chinui sa judeci.
PS: si exista exceptii, asa e. Daca vrei sa citesti despre ele vezi aici:
http://www.idstudio.ro/blog/2009/08/20/cea-mai-fraiera-motociclista/
PS la PS: daca te-ai fi oprit inainte de a generaliza aproape ca ai fi avut dreptate. Dar asa ma intreb: oare tu piticule ce fel de exceptie esti?
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:25
si eu sunt “fraier” 95% din timp
Publicat la data de 15.9.2009, ora 12:07
Iti pui motociclistii in cap. Nu stii cum fac ei? Se aduna ca tiganii, nici nu trebuie sa se cunoasca, doar sa aiba unul motocicleta. Mai lasasem un comentariu pe un video pe youtube in care era mare tristete ca murise un motociclist. Viteza a cui era?
Iei un caz simplu. Motociclistul merge destul de repede pe strada, brusc o masina ii taie calea putin si il acroseaza. Motociclistul zboara mai ceva ca Superman si moare, cu tot cu casca lui ciumega. Vinovatul este motociclistul. Cum asa? Desi legal e vinovat soferul masinii, motociclistul mergea cu viteza prea mare. Cum imi dau seama de asta? Putea sa incetineasca, si sa evite, nu? Dar nu mai putea la viteza aia. Imaginati-va 2 masini, acelasi scenariu. Masina este putin de tot indoita, soferul iese si face scandal. Dar iese, nu e mort, nici ranit macar.
Cam pe degeaba incerci sa le bagi in cap motociclistilor ideea de corectitudine in trafic si in idei. Hai sa fim cu totii uniti ca prostii. Pe bune, ce prostie. Nu esti unit cand isi ia cineva bataie pe strada, dar esti unit in fitze cand ai motor.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:29
aici exagerezi.
fa analogia cu taximetristul, sau cu un tigan… eh, ce ai de zis?
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:52
Pe scurt, am de zis ca nu exagerez.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 14:43
Nu sunt toti asa. Asa sunt aia de pe motoarele de viteza, si, da, sunt teribilisti. Ei sunt genul de motociclisti care nu tin cont de vorba aia “nu merge mai repede decat poate ingerul tau pazitor sa zboare”.
Apropo… de ce “te iei dupa ei” in trafic?
Si mai e o chestie. Multi conducatori auto nu sunt constienti ca exista si oamenii pe doua roti in trafic.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 15:23
Poate ca inainte sa va dati cu parerea ar fi bine sa incercati sa mergeti macar cu o bicicleta si sa vedeti cum e sa vi se taie calea de pe stradute laterale, de abia poti sa opresti chiar si cand mergi cu 25km/h.
Jenant articolul, dezgustatoare comentarii. Iau o pauza de la blogul asta, iar.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 16:50
Piticule, fii antena aicea. Eu sunt motociclist. Endurist. Si pot sa zic ca ai mare dreptate. Aia de-i vezi tu sunt niste nenorociti de fitzo-bikeri care si-au luat moto sa puna genunchiu’ jos pe la arc noaptea sau pe magheru cu vreo fufa in spate saltat pe-o roata. Niste idioti vitezomani, donatori de organe. Ca orice tagma, avem si noi uscaturile noastre exemplificate mai sus. Eu de ex mi-am luat motor sa ies cu el in natura, pe drumuri forestiere si munti, ma doare-n 14 de asfaltul si viteza lor, eu ma duc frumos la mosie cu motorul pe remorca si acolo ma dau cat vreau fara sa deranjez pe nimeni. Detest terasele si adunaturile de motociclizdi. Deci vezi ? Generalizarea nu e buna, imparte-i si tu in enduristi, chopperisti etc.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:16
Bah baieti. Va citesc comentariile si mi-aduc aminde de o vorba din batrani.
“Calul moare de drum lung si prostul de grija altuia”.
La ce categorie vreti sa va incadrati? Pe piticu’ il inteleg, el e baiat destept, are un blog si are nevoie de vizite multe sa-i creasca rank-ul. Asa ca mai arde din cand in cand cate un articol de-asta inflamator ca sa se adune bizonul si sa isi dea cu parerea (asta e, de data asta sunt si eu unul)
Parerea mea (ca sa fiu bizon pana la capat): Nu e nevoie sa va futa pe voi grija de motociclisti, selectia naturala functioneaza. Care-i prost si da gaz o sa moara si fara sa va organizati voi sa-i omorati.. Care-i cu capul pe umeri o sa supravietuiasca. Mai bine vedeti-va de benzile voastre, beliti ochii in oglinda cand schimbati banda sau sensul si mai dati si semnal din cand in cand. Si fiti voi primii care renuntati la prioritatea de smecher.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:18
noah, n-a fost scris de trafic, a fost scris de frustrare, adica eu de ce sa ma opresc cu masina sa nu depasesc limita legala in timp ce motociclistul poate
pentru ca nu`i asa … poate
)
Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:23
Stiu, tot din frustrare sunt si toate raspunsurile bizonilor. Adica ei de ce sa prinda semaforul pe rosu de 10 ori in timp ce motociclistul se strecoara pana in fata si e mereu primul la semafor?
Baietii insa nu sunt in stare sa cantareasca totul in plusuri si minusuri.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:53
Doar retardatii generalizeaza, frustrati mai sunteti…..
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:18
bre piticule, chiar eram starnit sa-ti explic vreo doua lucruri. intre timp insa mi s-o facut asa o lehamite de – cum sa-ti spun eu ca sa ma-ntelegi – persoane d-astea care au ele opinii, incat socot ca-i mai bine sa te las acolo-n lumea ta. poate macar tu te intelegi.
Publicat la data de 16.9.2009, ora 16:42
Te alergi cu ei , dar te opresti aproape de 100 km la ora pe cand ei depasesc limita
).
E mare diferenta intre 99 si 105 km / h ?
Diferenta este urmatoarea : cand nu-ti da tie unul cu masina prioritate il injuri si zici “uite ce dobitoc, mi-a infundat aripa”, un motociclist zice ” uite ce dobitoc m-a omorat”
In alta ordine de idei, lasand la o parte ca a generaliza in majoritatea cazurilor e gresit, e frumos sa putem vorbi despre ceea ce am facut, despre ce am experimentat , trait .
Dupa ce conduceti o mototcicleta preventiv si la limita celor 100 km/ h in oras cum face orice sofer responsabil, ma gandesc ca alta greutate vor avea opiniile rautacioase si generalizarile cu si despre motociclisti.
Publicat la data de 16.9.2009, ora 23:55
ma piticule, ce sa inteleg eu din ce ai scris tu acolo? ca incerci sa iti aduci view-uri pe blog si te cobori la nivelul clasei sociale, vrei sa pari destept printre prosti, sau ne arati cat de frustrat esti tu ca masina ta nu se poate strecura la semafor printre alte masini? pai ce sa mai zic de astia cu masinile, care sunt niste comozi care se duc la paine cu masina, daca ati folosi mopeduri/scutere/motociclete sau transportul in comun, s-ar mai fluidiza traficul in bucuresti, dar bucuresteanul este un mic baron local si tre’ sa umble in caruta lui brodata cu aur sa se laude si sa stea o ora in trafic de la munca pana acasa cu a/c-ul pornit la maxim
esti jalnic cu articolul asta, nimic surprinzator, este foarte intalnit aici ce scrii tu
numai bine
(cu siguranta postul asta va disparea)
Publicat la data de 16.9.2009, ora 23:58
ma piticule, ce sa inteleg eu din ce ai scris tu acolo? ca incerci sa iti aduci view-uri pe blog si te cobori la nivelul clasei sociale, vrei sa pari destept printre prosti, sau ne arati cat de frustrat esti tu ca masina ta nu se poate strecura la semafor printre alte masini? pai ce sa mai zic de astia cu masinile, care sunt niste comozi care se duc la paine cu masina, daca ati folosi mopeduri/scutere/motociclete sau transportul in comun, s-ar mai fluidiza traficul in bucuresti, dar bucuresteanul este un mic baron local si tre’ sa umble in caruta lui brodata cu aur sa se laude si sa stea o ora in trafic de la munca pana acasa cu a/c-ul pornit la maxim
esti jalnic cu articolul asta, nimic surprinzator, este foarte intalnit aici ce scrii tu
numai bine
(cu siguranta postul asta va disparea)
Publicat la data de 18.9.2009, ora 11:04
Asa deci… tu esti ofticat de fapt ca nu poti si tu sa te duci asa de tare ca ei… ca te prinde politia. Ca daca nu era politia si amenda le aratai tu lor cine e “jmecherul”. Esti la fel de cocalar ca astia pe care ii tot acuzi; si mai esti si
ipocrit pe deasupra.
Si inca o chestie:
“Uite-i cum sunt, asa sunt toti, fara exceptie.” si apoi “PS: respect pentru motociclistii care circula in coloane in limita legala pe DN1A.” Foarte spiritual!
Publicat la data de 20.9.2009, ora 01:47
[...] cateva zile am creat ceva reactii virulente vorbind despre motociclisti pe blog. Am zis ca au dreptate si am vrut sa le dau dreptate chiar daca [...]
Publicat la data de 20.9.2009, ora 22:22
jenant piticule, cu gandirea ta patetica nu ar trebui sa beneficiezi de un carnet de conducere
Publicat la data de 21.9.2009, ora 14:00
toti motociclistii sunteti niste tarani cu 2 clase mai mult decat trenul, v-au invatat parintii vostrii sa mergeti pe biciclete, iar pe la 16-18 ani (limita legala, poate de mai mult timp), va da ocazia sa ii omorati pe altii(parinti, soti, copii, frati etc.), cumparandu-va mopeduri, scutere (pe care oricum le modificati) si motoare. cand plecati de la semafor, voi inca aveti parerea ca mergeti cu bicicleta (va uitati la semaforul pentru pietoni daca s-a facut “rosu” si plecati), cat despre politisti…nici nu ati mai vorbit cu ei de cand a-ti luat permisul (asta daca l-ati luat pana acum).
cu respect asa zisilor “conservari” (ca sa-l citez pe unimog), un sofer cu multe categorii la baza.
Publicat la data de 21.9.2009, ora 14:20
tu Alex fiind o maimuta antropoida nu poti intelege, te contrazici singur, nici nu stii ce vrei. tu probabil i-ti imaginezi ca motociclistii nu conduc si masini, de exemplu eu am peste un milion de km cu masina iar cu motocicleta doar zece mii si ca mine sunt multin nu poti sa discriminezi in asa hal aceasta categorie de oameni carora le place sa mearga si pe doua roti