Ce faci pentru copilul tau?
A inceput scoala de ieri, deja copilul tau a venit sa se laude la tine acasa cu ce au venit colegii la scoala, deja a fost probabil la ei acasa sa vada ce calculatoare si-au luat peste vara, ce softuri si-au instalat ce jocuri noi sau cum si-au branduit pagina pe hi5. Totodata a aflat si de cum s-au spart parolele de la yahoo (prost, nu s-a spart nici o parola fiecare si-a dat userul si parola de buna voie pe siteuri de phishing ce seama a fi yahoo, dar nu sunt), dar si ce virusi si-a luat fiecare sau de cate ori si-au reinstalat windowsul.
Acum tu stii ce sa ii faci calculatorului copilului tau? Cum sa-l protejezi? Ce sa ii dai voie sa faca pe calculator si ce nu? De cate ori a venit sa iti spuna ca iar s-a virusat calculatorul?
Daca copilul tau acum intra la liceu si are acelasi calculator din clasa a 5-a, asta inseamna ca a trecut mult prea mult timp. Tehnologia s-a dezvoltat mai mult decat te asteptai, iar calculatorul sau nu mai face fata cerintelor actuale de navigare internet sau software, plus ca e extrem de deranjant mesajul ala din dreapta jos cu Genuine Windows.
Ce poti sa faci? Poti sa ii cumperi un calculator nou. Culmea, din cauza crizei calculatoarele nu costa foarte mult, din contra, iar acum vin si cu windows preinstalat. Partea misto la calculatoarele achizitionate cu windows preinstalat e ca vin din fabrica cu toate driverele puse, sunt instalate asa cum trebuie si nu au nici o eroare. La cerere puteti primi DVD-ul cu windows, dar si firma de calculatoare de la care achizitionati calculatorul este responsabila sa va ofere service pentru sistemul de operare la fel cum se executa service pentru vreo defectiune hardware a sistemului. Calculatoarele vin cu windows vista preinstalat, iar dupa ce se lanseaza windows 7 vor veni cu windows 7 preinstalat. Iar ce inseamna windows 7 vedeti aici.
Microsoft investeste astfel in piata de retail dorind sa ofere cele mai bune calculatoare fiabile din punct de vedere al pretului si performantei:
Călin Tatomir, General Manager Microsoft România: “Piața de retail are potenţial în România şi susţinem reluarea creşterii acestui segment, investind în parteneriate de lungă durată cu cei mai importanți jucători de pe piață. Credem în retail şi este un lucru cunoscut că adopţia celor mai noi tehnologii este rapidă pe piaţa românească.”
Partea buna din toata treaba asta e ca produsele achizitionate acum cu windows vista, sunt eligibile pentru upgrade la windows 7.
Tudor: “împreună cu partenerii noștri am creat oferte speciale, multe dintre ele venind în cadrul unei promoții în care clienții pot face upgrade la Windows 7 Home Premium imediat după disponibilitatea generală a Windows 7 în lume, anume 22 octombrie.”
Eduard Pughin, Director Operational Maguay: „Susţinem această iniţiativă Microsoft deoarece compania noastră promovează întotdeauna soluţii funcţionale şi nu componente separate. [...] Alegerea celui mai nou Windows cu putinţă este mai mult decât recomandată, pentru că numai astfel cumpărătorii îşi asigură accesul la cele mai noi tehnologii, mult mai potrivite cu desktop-urile Maguay sau cu eXpertBook-urile din ultimele generaţii.”
Rog sa se abtina de la comentarii magnifici specialisti IT care vin si instaleaza windows spart pentru 500 de mii, windows care se strica in 2 saptamani, tocmai ca sa mai faca rost de un ban, iar atunci cand ceva iarasi nu merge, dau vina pe Dumnezeu, Bill Gates si pe alte forte malefice.
Si sa va explic de ce. Pana sa vin in Bucuresti nici eu nu eram adeptul windowsului cu licenta. Cand am ajuns la servici si am vazut ca se instaleaza numai windows cu licenta, am inteles de ce. Nu ai nici o problema de software, nu ai nici o problema de update-uri, dar nici de hardware. Fii destept instaleaza windows cu licenta si vei intelege de ce iti merge calculatorul bine.
Ti-a placut acest articol? Aboneaza-te la feed-ul RSS sau citeste articole pe aceeasi tema din lista de mai jos.
Etichete: calculatoare, Microsoft, pub, upgrade, windows, windows 7








Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:33
Faci reclama la Windows 7 sau mi se pare mie? Ca daca nu e platita reclama e naspa…..
Per total,da, e ok sa instalezi programe cu licenta, nu numai Windowsul…..
Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:39
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:23
zi lu tata ca putem sa bem si o bere sa ne impartasim cunostinte, poate vii si tu
explicam si ce e ala sati 
Publicat la data de 15.9.2009, ora 18:41
era cinstit daca marcai articolul cu (P) de la publicitate. m-as mira sa fie scris din dragostea ta netarmuita pentru windows.
Cred ca toti care citesc stau si se gandesc (aia 90% cu win piratat) ba, da’ cum dracu de n-am avut problemele de care zice piticu? Pentru ca nu au existat. Da, e ceva bataie de cap sa il ai piratat, dar, pe de alta parte, o licenta e cat salariul minim pe economie.
La serviciu, (nu servici) il ai licentiat pentru ca te-ar arde la modul grav baietii cu drepturile de autor daca nu l-ai avea.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:26
hai sa ne mai gandim … ce mai e cat salariul minim pe economie? o amenda pentru viteza?
plus ca iei un calculator cu windows cu licenta si crezi tu ca dai toti banii pe licenta, ce vine calculatorul gratis?
Publicat la data de 16.9.2009, ora 01:13
Iskander, nu că aş ţine cu Piticu, da’ ştiu că la el sunt marcate aburelile publicitare cu tag-ul “pub”. Ca şi articolul ăsta, unul foarte aburitor de altfel.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 19:21
Mi-am luat laptop in 2004 cu windows XP preinstalat. Mi-au dat chiar si cutiutza Microsoft, carticica verde despre cum se foloseste meniul start, CD de boot inscriptionat cu brandul producatorului de laptop etc.
Mi-am luat PC in 2008, cu windows Vista, fara niciun CD – iti faceau unu cu imagine daca cereai in magazin…
E ok sa iei Windows-ul la inceput, cand iti strangi deja niste bani pentru un PC. Numai ca direverele de net de la singurul provider care ajungea unde aveam eu casa… nu mergeau pe vista. Driverele modemului. M-am chinuit, am cautat pe net si incercat diferite versiuni… chemat “echipa”… iar frecat drivere la rece…
intr-un final mi-am pus XP piratat pentru ca la ala puteam sa-mi infig netul pe care il plateam deja lunar.
asta una. alta…
la servici, in Bucuresti… am muncit cativa ani pe windows cu licenta, cu programe cu licenta. crapau toate de le lua dracu… toata suita adobe de pe atunci era varza aia de pe cd-urile lor… aia de pe golful piratilor era ok
la fel si windows-ul… crapa desi nu aveam mai nimic instalat, ca deh.. era calculator de servici.
concluzia mea, nu are legatura stabilitatea sistemului de operare cu originalitatea lui. mai mult, versiunile piratate sunt “tunate” de baieti si se elimina multe chestii care ruleaza si nu au rost. deci obtii chiar un produs mai performant.
iar ca bani… aici fiecare pe raspunderea lui. eu am avut mereu licenta, dar am avut instalat alt OS fata de cel pentru care aveam licenta. mai exact, licenta de home si instalat varianta pro
si ce va roade pe voi daca omu’ face reclama sau nu? e blogul vostru?:D si da, windows 7 e cool… dar e la fel de cool cum e un nou firefox… pana cand observi ca nu iti merg 90% din addon-uri
asa ca, windows 7 va fi cool cand toata lumea va implementa bine drivere pentru el, chiar si aia de la care aveam eu net 
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:28
la tine e vina clicknet.
Dar nu iti iei orice procarie de calculator, aka aia care o gasesti in magazin la oferta. De preferat e mai bine sa cauti si sa intrebi. Eu am stat 2 luni sa caut o solutie sa-mi upgradez sistemul acasa. Bine, am si avut ocazia sa le pretestez la munca inainte.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 19:30
te contrazic nitel cristi. Daca imi instalez eu Windows-ul, deci nu cumpar computer cu sistem de operare preinstalat, va fi la un moment dat afectat de programe dubioase si virusi ce scapa de antivirus. Se intampla. Viata e de rahat uneori. Windows-ul preinstalat e tot Windows si poate fi chiar acelasi kit de instalare.
Daca sistemul meu de operare este lovit foarte rau de un virus, nici mama licentei nu ma salveaza, asa ca trebuie rasa partitia C si reinstalat Windows-ul. Chestia cu Windows preinstalat e pentru cei care nu sunt in stare sa partitioneze un hard si sa instaleze un sistem de operare. In total dureaza max 20 de minute toata treaba asta.
Daca esti inteligent, dupa ce instalezi sistemul de operare + drivere si softuri necesare, freci o imagine la partitia C si apoi stai linistit. In caz de crash, pui imaginea pe partie si asa dureaza totul 10 minute si ai computerul ca nou. Corect?
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:29
si eu ce ziceam ? Ca furnizorul de calculator e obligat in acrodul sau cu Microsoft sa iti asigure servisare pentru sistemul de operare in conditii cel putin la fel de bune cu cele hardware
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:36
da, dar ce este mai simplu: sa ti-l repari tu in 10 minute, sau sa depinzi de rapiditatea echipei de interventii?
si iesi si gratis la faza asta… vorba lui Iskander – o licenta = un salariu minim pe economie.
Publicat la data de 15.9.2009, ora 19:31
PS: mai bine ai avea comentariile inchise la un articol advertorial pe teme de IT.
)
Publicat la data de 15.9.2009, ora 20:59
Daca e s-o dam pe dintr-astea, de ce sa nu-i luam atunci un Mac copilului? Sau sa-i instalam o distributie de Linux?
Nu imi place pirateria si nici n-o incurajez, dar haide sa nu exageram. Daca ai piratat softul de la cine trebuie sunt sanse mici sa ai probleme
Publicat la data de 15.9.2009, ora 21:35
au au piticule! gura mai mica, pupi in cur microsoftu si dai limbi w7! Sa nu intelegi ca nu sunt de acord cu ce zici tu, dar exagerezi RAU!
ai ajuns sa scrii la 3 posturi unul platit! ai obosit…recunoaste…
Publicat la data de 15.9.2009, ora 21:46
nu vrei inca un job?
Publicat la data de 15.9.2009, ora 22:01
Licenta inseamna sa fi civilizat, ca un occidental. Nu agreez politica Microsoft, chiar daca lucrez intr-o companie de IT, din simplul fapt ca Windows Vista, revolutionar ca idee, a iesit o porcarie neasumata de colos! De ce nu se acorda aproape gratis Windows 7 acelor persoane aflate in legalitate? Windows 7 e mult mai optimizat, mai fiabil si mai putin mancator de resurse cu n servicii pornite la start!
Si apropo, pute internetul de Windows 7, pana pe 22 octombrie se plictiseste lumea…
Publicat la data de 15.9.2009, ora 22:30
Cred ca ai fost obosit rau cand ai scris textul asta, sau n-ai avut chef de el. Ai o gramada de greseli de redactare (una dintre ele ti-a mai spus-o cineva mai sus), o cacofonie si o alta greseala de informare, chiar daca nu e legata de subiect – exista cel putin alte 2 metode de a “sparge” parolele de YM fara sa fie nevoie de phishing.
La subiect: Ai dreptate cu licenta, dar pe cati crezi ca ii vei convinge cu un post ca asta?
Publicat la data de 15.9.2009, ora 22:33
Iar face Microsoftu campanii pe bloguri ?
Nu e nici o diferenta intre o versiune de Windows luat de pe torrente si unu downloadat de la Microsoft. Nu se strica mai repde, nu merge mai prost samd. Asta e doar inventia lu MS sa sperie pe diversi ca daca nu e licentiat vine si te papa virusu sau mai stiu io ce.
Pe bune.
Publicat la data de 16.9.2009, ora 00:11
Am avut windows xp spart de cand a aparut. Am avut problemele obisnuite cu el, virusi, freeze-uri, lentoare, le stim cu totii.
Anul asta, in ianuarie, mi-am luat primul XP professional SP2 cu licenta – 600 ron. Ghici cine a facut cunostinta cu BlueScreenOfDeath.
Am trecut pe mac. Am devenit un om mult mai relaxat la calculator, inca mai descopar din micile frumuseti ascunse ale Mac OS X. Rulez XP intr-un virtual machine daca am nevoie si merge mult mai bine decat de sine statator. De curand mi-am cumparat Upgrade-kitul Snow Leopard. 125 de ron. O investitie mult mai desteapta.
Nu am ce sa critic la faptul ca scrii posturi platite – e munca ta, e normal sa vrei sa si castigi – dar nu mai minti oamenii. Nu e ok dpdv etic sa iti folosesti conditia de posibil formator de opinie fara sa iti pese ca spui o minciuna. E ok sa spui un alt adevar (exemplu: pc-urile sunt mai ieftine decat macurile) insa nu e corect sa spui si ca sunt mai fiabile, daca stii ca nu e asa. Windowsul curat nu merge mai bine decat cel spart. Nu scapi de virusi, ba e posibil chiar sa fie mai “umflat”, din cauza tuturor programelelor inutile instalate pe versiunea originala.
Publicat la data de 16.9.2009, ora 00:55
mai si daca nu au posibilitate parintii sa updateze tehinca de calcul?sa sti ca are dreptate @Cristian.cind pornesti calculatorul cu windos-ul instalat iti ia 10 minute sa poti face ceva cu el in schimb linux-ul este pregatit in maxim 3 minute.este mult mai rapid.depinde acum ce cauti.
Publicat la data de 16.9.2009, ora 01:23
upgrade-ul de la vista la windows 7 dureaza 28 DE ORE!!! pe un computer cu o configuratie medie, s-a anuntat ieri
Publicat la data de 16.9.2009, ora 02:06
Fii destept – sau de ce sa cumperi calculator cu Windows preinstalat…
1996 – lumea ne spune „niciodată nu veți vinde software în România”. 2004 – lumea ne spune „niciodată…
Publicat la data de 16.9.2009, ora 10:19
Draga Tudori & MS Ro Team – Marketingul asta pe bloguri este tintit gresit.
Cei care citesc bloguri de genul asta sunt destul de inteligenti sa stie ca Windowsul piratat merge la fel de bine ca si cel original. Doar ca nu mai ai un DVD stralucitor in plus in casa.
Sigur ca MS va vinde mai multe copii de Windows in Romania pentru ca se vand din ce in ce mai putine calculatoare pe componente si din ce in ce mai multe notebookuri si acolo e mai usor sa convingi companiile sa le vanda cu Vista preinstalat, caci daca-i arati unui nestiutor Linux-ul nu ti-l mai cumpara in veci.
In plus companiile au inceput sa fie mai responsabile (bineinteles ca sperietorile BSA si ORDA au functionat destul de bine) si cumpara licente. In general OEM, ca asa-i mai ieftin.
Dar aceste doua cai prin care obtineti cresteri de software vandut in Ro au nevoie de alte modalitati de promovare decat articole de genul asta prin bloguri. Am vazut destule calculatoare cu Windows ORIGINAL care au avut BSOD sau s-au umplut de virusi, astfel incat nu abtipildul de pe laptop nu poate tine locul antivirului si educatiei utilizatorilor.
In viitor poate platiti niste posturi mai inteligente de genul:
Ce avantaje de business am daca folosesc MSOffice in loc de Open Office intr-un IMM…
Publicat la data de 16.9.2009, ora 08:00
Rest In Peace Microsoft ….
Linux is the MASTER
Publicat la data de 16.9.2009, ora 10:16
Un mare si romanesc: Ba, ma lasi?!?!
Publicat la data de 16.9.2009, ora 15:02
Cum zicea si andreas, cei care citesc aici pe blog(mare majoritate) stiu cum si cand se instaleaza un windows. totul tine de utilizator.
De exemplu: eu si fratele meu. Instalez windowsul de pe acelasi cd, pe 2 calculatoare. Apoi pe al meu imi instalez ce imi trebuie, pe al lui instaleaza el ce vrea. Al meu merge bine mersi dupa 3 luni, al lui de abia se taraie. Desi e mai bun ca si configuratie ca al meu. De ce? Pentru ca el isntaleaza toate porcariile!
Deci totul tine de educatia pe care o are fiecare in domeniul asta. Vrei sa iti mearga windowsul bine, atunci nu mai instala fiecare soft pe regula next,next,next,finish. Citeste ce instalezi, instaleaza doar add-onuri care iti sunt folositoare, nu intstala ce vine in plus (Gen google toolbar, sau mais tiu eu ce toolbars sau cacaturi)
Publicat la data de 16.9.2009, ora 16:44
FUD-ul că licenţa te apără de malware-ul de pe net nu mai merge în afară de ani buni. Asta ne arată că MS ne vede bananieri, la fel ca alte mari corporaţii occidentale.
Ia citiţi aici, Linux nu are licenţă, nu are cărticică nu are cd pe care să scrie cu litere de-o şchioapă “Do not make illegal copies of this disk” şi totuşi reuşeşte să ducă treaba la capăt la fel ca şi un win când vine vorba de muncă. La entertainment nu am ce să comentez dar lăsaţi gunoiul ăsta de fud că licenţa te apără !!!
Piticule, în felul ăsta câştigi pe moment, de la ms, dar pierzi cititori. Părerea mea.
Să mai zic că genul ăsta de pr este de porc şi creează repulsie ?
Publicat la data de 16.9.2009, ora 20:11
> Linux nu are licenţă,
Fals. E sub licenta GPL. Putine sunt programele care nu sunt sub vreo licenta. Mai bine ziceai ca e gratuit, ai fost mai aproape de adevar.
Apropo de FUD si de cat de mult te protejeaza licenta, sunt curios cum comenteaza MS chestia asta http://www.computerworld.com/s/article/9138007/Microsoft_No_TCP_IP_pat ches_for_you_XP . Oare cat de bine se simt cei care si-au cumparat Windows XP?
Publicat la data de 17.9.2009, ora 10:10
Wow ! Ce descoperire !
GPL-ul se referă la altceva. E o licenţă menită să asigure libertatea de a copia, modifica, îmbunătăţi obiectul ei. Fie că e software sau hardware.
În cazul în care nu era deja evident, această licenţă nu se adresează end-user-ului, de aici rezultă afirmaţia că Linux nu are licenţă în comparaţie cu EULA aceea pe care o accepti la fiecare instalare şi care creează nişte obligaţii pentru un end-user.
Publicat la data de 17.9.2009, ora 11:13
Vad ca singur ti-ai dat peste mana cand ai recunoscut ca e o totusi o licenta
Publicat la data de 17.9.2009, ora 14:40
Man eşti nepotul nelegitim al lui Ballmer ?
Citeşte şi cu creierul nu numai cu ochii ce am scris.
Publicat la data de 17.9.2009, ora 16:45
Bai nenicule ce e asa de greu de inteles? In afara de software-ul apartinand domeniului public, fie explicit, fie implicit (pentru ca nu e nimic precizat), restul e protejat de niste termeni de utilizare, adica de o licenta. Eu unul m-am saturat sa se puna semnul egal intre licenta si bani cand de fapt sunt chestii diferite. De altfel chiar daca software-ul e sub licenta GPL asta nu inseamna ca nu trebuie sa dai bani pe el. Un exemplu bun de genul asta ar fi Red Hat Enterprise Linux (RHEL). Alt exemplu ar fi XChat al carui cod sursa e sub licenta GPL, dar al carui installer pentru Windows este shareware. Deci daca nu ai chef sa ti-l compilezi tu cu manuta ta, trebuie sa repecti termenii de utilizare ai installer-ului si anume sa te inregistrezi contra sumei de 19.99$.
Apropo de termenii de utilizare si aceasta campanie Microsoft, cum vi se pare faptul ca licenta nu poate fi transmisa/data mai departe? Din aceasta cauza daca imi cumpar Windows sau Office si ma plictisesc de el, nu am cum sa-mi recuperez o parte din bani vanzandu-l cuiva.
Publicat la data de 18.9.2009, ora 20:54
Eşti plictisitor de prost iar locul ăsta nu este potrivit să dezbaţi licenţierea software şi principiile care stau la baza ei. Pune mâna pe GPL, citeşte-l şi înţelege-l ! Să vorbeşti şi cu unchi-tu’ că nici el nu vrea să priceapă ce înseamnă GPL.
Publicat la data de 19.9.2009, ora 21:33
Ca sa fie corect pentru tine, trebuia sa zica “Linux nu are licenţă pentru utilizatorul final” ?
Tu te-ai dus pe aratura fara tractor.
Uite aici cum incepe GePeLe ala (nu Gaz Petrolier Lichefiat):
“The licenses for most software and other practical works are designed to take away your freedom to share and change the works. By contrast, the GNU General Public License is intended to guarantee your freedom to share and change all versions of a program–to make sure it remains free software for all its users.”
Asadar, “share and change” nu “use”.
Esti dificil sau te prefaci ?
Publicat la data de 20.9.2009, ora 10:18
Treceti pe mac si nu veti mai sti ce e ala un BSOD, restart ca se blocheaza, reinstalare sistem de operare, virusi, etc. Il am de un an si pur si simplu functioneaza 100%. E drept, costa ceva mai mult decat un PC (cu tot cu licenta) insa diferenta intre cele doua face toti banii.
Publicat la data de 21.9.2009, ora 18:58
Nu știu de ce dar mi se pare că nu ai un punct de vedere valid. Campania aia este plină de minciuni și este nevoie acum de o contra-camapanie din partea GSL pentru a readuce adevărul la lumină. Chiar nu înțeleg inițiativa.
Publicat la data de 21.9.2009, ora 20:23
cine nu are un punct de vedere valid?
eu?
din contra …
Publicat la data de 21.9.2009, ora 20:42
Dacă ai citi imparțial toate comentariile și toate link-urile date în ele ai vedea că aperi pe cine nu trebuie.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 09:16
lol pe cine nu trebuie sa apar?
)
Publicat la data de 22.9.2009, ora 09:19
“Nu ai nici o problema de software, nu ai nici o problema de update-uri, dar nici de hardware” de exemplu, este o afirmație falsă în contextul în care ai pus-o tu și cei pe care-i aperi/promovezi (Microsoft team)
Publicat la data de 22.9.2009, ora 09:49
hm … asta e o discutie care nu se va termina …
arata-mi ce problema exista? ca eu nu vad … atunci eu de ce am de atata timp windowsuri si nu ma plang?
Publicat la data de 22.9.2009, ora 11:57
Daca ar fi sa fac o comparatie 80% din distributiile gratuite linux sunt instabile sau au mici probleme cu driverii, deci faptul ca linuxul ar plusuri (e gratis) fata de windows este egal cu ZERO!
Sa nu uitam ca marii producatori de componente hardware isi testeaza produsele pe windows !
Avantajele cumparari unui pc cu windows ul preinstalat este ca ti se ofera garantie si asta din punct de vedere legal este foarte bine, problema in romania este ca pubilcul nu vrea sa fie educat sa foloseasca produse originale din cauza sistemului in care au trait, nici la 20 de la prabusirea comunismului unii romanii nu au reusit sa realizeze ca ar fi mai bine sa asculte si sa invete !
————-
Atata timp cat marea majoritate a celor care promoveaza linuxul sunt utilizatori windows, ma intreb de ce?
De ce nu folosesc linux atunci cand isi scriu in blog de linux ?
Eu lucrez la un magazin din slatina si aici vin fel de fel de persoane care doresc
Publicat la data de 22.9.2009, ora 15:55
Florin, acel procentaj de care vorbești tu nu mai este la curent cu realitatea acum. Pentru distribuțiile Ubuntu, Fedora și OpenSuse 99% din drivere sunt deja acoperite. Mai mult, sunt testate configurații întregi de laptop-uri și rezultatele sunt publice.
În rest, cam ai dreptate în articol, mai puțin la partea finală. Cam toți cei pe care-i cunosc eu scriind blog-uri de linux fac asta de pe un linux. Unii sunt chiar hard-core și folosesc distribuții mult mai puțin cunoscute și mult mai dificil de întreținut de un utilizator ne-experimentat (Gentoo, Slackware, etc)
Publicat la data de 22.9.2009, ora 09:54
Ai zis că dacă îți vei lua licența nu vei avea nici o problemă de tipul ăla ca și cum simpla existență a licenței ar elimina toate acele probleme.
Știai că tipii de la Microsoft au făcut în vară un update în sistem care-ți instala o extensie în Firefox ce permitea apoi altor site-uri să-ți instaleze în sistem aplicații? Vrei să zici că dacă ai licență nu ți se mai instalează acel update? Parcă știam că update-ul nu vine decât la cei cu windows legal.
Publicat la data de 22.9.2009, ora 09:56
Ca să nu zici că vorbesc degeaba, citește aici [0] și aici [1]. Și apoi să-mi spui cum a avea licență și sistem legal te scapă de ele.
[0]:http://voices.washingtonpost.com/securityfix/2009/05/microsoft_upd ate_quietly_insta.html
[1]:http://www.annoyances.org/
Publicat la data de 23.9.2009, ora 19:05
[...] 2. Cristi Dorombach (aka Piticu) incepe bine, scrie despre target-ul campaniei (copii care incep scoala), scrie despre avantajele unui sistem de operare preinstalat (suport, drivere etc..). Bineinteles, omite sa scrie si despre dezavantajele sistemului preinstalat (sa ii spunem “bloatware”), dar, ciudat, nu omite dezavantajele imaginare ale Windows-ului piratat care “se strica in 2 saptamani”. Atribuim scaparile tot caracterului publicitar al materialului. Articolul complet aici: Ce faci pentru copilul tau? [...]
Publicat la data de 23.9.2009, ora 22:01
Asa este.
Face si el reclama.
Macar de castiga si ceva.